torsdag, juli 15, 2010

Velkommen inn i lekehuset Linda

Endeleg har eg fått tid til å sortere/redigere bilder av det neeeeesten ferdige lekehuset. Litt smådetaljar som gardiner, nokre planlagte forheng og dilldall manglar, men de får sjå det som det er idag likevel.

Huset vårt er kvitmalt med svarte dører (har to inngangsdører på framsida), og leikehuset vart svartmalt med kvit dør og detaljar for å passe til heilheten. Akkurat det valget er eg superfornøyd med, eg syns nemleg huset vart ekstra stilig som svart :)

Ved inngangsdøra har me festa ei ringeklokke frå Clas Ohlson (stor suksess), postkasse frå Bruka, og flagghaldar. Alma leiker nemleg at ein eller annan (vi i familien, eller dukker & bamser) har bursdag kvar einaste dag og då må det flaggast :)

Leikehuset var fødselsdagsgåva vår til Alma, men brødrene hennar er sjølvsagt like velkomne til å bruke hytta som henne. Men det er ikkje fritt for at dekoren der inne er ganske jentete. Eldstemann syns den er alt for jentete for hans smak, og me har derfor avtalt at eg skal lage til eit forheng slik at han kan gøyme vekk det "verste" når han skal leike med ridderane sine der inne. Skal sjå om eg rekk henge opp forhenget allereie i dag, for eg vil jo veldig gjerne at han også skal bruke huset og ha stor glede av det.

Komfyren har flytta ut i leikehuset, saman med gamle små emaljepanner, ein leiketekjele og gamle blikkboksar og utstyr. Her trekkast det kaffi til alle som vil likar den slags.

























Ein sofakrok er laga av to billige TV-benkar frå Ikea. Med tid og stunder skal korger til leiker plasserast på hylleplatene under benken, men så langt er me ikkje komne. Bordet (Hemnes) er også frå Ikea. Lysekruna me hadde på kjøkkenet har flytta ut her, men skal sjølvsagt ikkje tennast i.


På komfyren putrar ei merkeleg suppe av jordbær, gulrot og egg ;) Mon tru om eg ikkje bør hekle litt fleire grønnsaker slik at suppa vert meir freistande å tilberede...


På veggen ser de Herr Fe sitt siste verk laga på bestilling frå meg. Nemleg ein diger tapetsert Bambi. Ikkje sant den er fin? Eg er iallefall superfornøyd med både bambien og den flinke mannen min ;) Bambiar dukkar nok opp i Epla-butikken etterkvart.


Den lilla hylla er ei gammal skuffe frå kjellaren som vart spraymala og tapetsert med papir. Bambi og Trampe-motivet er frå ei gammal Bambibok som eg mota meg opp til å klippe i. Det gule gåvepapiret krølla seg vanvittig, men er det så nøye då, he he.


På gulvet ligg ei dørmatte frå Plantasjen. Og den knallfine kjolen til Alma er frå Noa Noa, og er kjøpt på Litle Blå.


Leikehuset er i bruk frå tidleg morgon til seint på kveld. Utruleg fantastisk kjekt at det fell så i smak, når ein har kava i vekesvis med planlegging, grunning, snekring, maling og dilling. Huset er knallfint og vel verdt kvar ei krone og kvart eit minutt med jobb :)

Eg kan anbefale alle som vurderere å sette opp dette lekehuset å gjere det. Det heiter altså Lekehuset Linda, er frå RKC og forhandlast blant anna av Montèr, Maxbo og Sommerbutikken. Jepp, det var dagens reklame ;)


På bildet over er sola er i ferd med å gå ned. Flettene er dregne ut or håret, flagget er teke ned, og Alma skalkar luka.

Nå er imidlertid ein ny dag i full gang, og i denne stund syngjast det Hurra for deg som fyller ditt år med høg røst der ute i hagen ;) Ha ein strålandes fin torsdag. Klem frå Linda

256 kommentarer:

1 – 200 av 256   Nyere›   Nyest»
Anonym sa...

Utruleg fint!:-)
- får lyst å snekre IDAG;-D
Ha en fin dag,
klem H.

4childrenorganic sa...

For et fantastisk flott lekehus, og super lekeplass dere har laget!
Anna

Unknown sa...

Det va nå ei av dei flottaste lekehus eg har sett :o)

Du (dåkke :o)) e jammen flinke - rett og slett imponert!

beate sa...

halleluja! jeg vil være barn igjen!!!

det er fantastisk!

klem beate

Maiken sa...

Det er det absolut mest fantastiske legehus jeg nogensinde har set! Det må være enhver piges drøm. Og sikke en skøn smag du har. WAU! Jeg har fluks meldt mig som fast læser, og glæder mig til at følge din blog fremadrettet.

♥ Anja-Karin ♥ CleanCanvasStudio sa...

Så fantastisk flott det ble! Alle små (og større) jenters drøm :)

Châtaigne sa...

WOW - det ble utrooooolig fint! Du/dere er fantastisk kreative og flinke til å sette ideene ut i praksis.
Helt herlige detaljer som de heklede grønnsakene. Jeg blir glad når jeg ser hva dere har fått til:-)
Ønsker deg en nydelig torsdags ettermiddag, solskinnsklem fra Kastanjedamen

Unknown sa...

Nydelig, Linda! Du har jo som vanlig laget det superfint - en drøm for alle barn og barnlige sjeler. Tror jeg må ta en tørn i vårt lekehus også - det inneholder i øyeblikket et ukjent antall sandkaker og ser ut deretter... God sommer til deg og dine! Klem; Heidi

the Folding chair sa...

Utrolig flott! likte særlig godt blomsterkassen under postkassen - flotte detaljer!

Lykkelinn sa...

Helt utrolig flott, og så mange nydelige detaljer!

Jeg vil også ha lekehus!!!

Barbros lille atelier sa...

HELT FANTASTISK! Du verden så flott det ble - både utvendig og innvendig! Dere er superflinke! Bambien var nydelig! En drøm av et lekehus!*sukk*

Ha en fortsatt fin dag!

Klem

Trultemor sa...

Så koselig og så nydelig dåke har laga det til:)
Leikehytter er flotte greier:)

Ann Helen sa...

Dette var virkelig Lekehuset Linda ja - bedre navn enn det kunne det vel ikke fått:))
Absolutt helt fantastisk fra ende til annen!

Og bambier i Epla butikken er JA takk! :)) (lyseblå/turkis?)

Retromoderni sa...

OMG! So Style lekehus!

Fanny sa...

Helt nyyydelig var lekehuset blitt!!
Hadde selv en barndom med lekehytte og har mange gode minner derfra. Jeg og pus elsket å være der og lagde "mat" der hver dag. Etterpå slappet jeg av på sofaen som moren min hadde snekret. Fabelaktig!!

Maria sa...

wow, hvor er det altså bare fint ;) god sommer!

Anonym sa...

Så koseleg Linda :) Så knall fin hytta!! Skulle ønske eg hadde hatt ein så flott bolig når eg var på prinsessa sin alder.. :) Det blir nok timesvis meg leiking der ja.. God sommar til deg og dine. Klem fra Linn

Nina B. sa...

å guri så flott!
*sugertilmeginntrykk*

Perfekt fargerikt og lekende, tydelig at dette har vært planlagt i noen år ;)
Kjekt at d faller slik i smak og!


NinaB

Trine sa...

Oh My! Dette er vel det fineste lekehuset jeg har sett! Tvillingene mine har også lekestue. Stor og flott. Lafta tømmer - flyboren fra garasjen til morfar i nord-norge. Den ble laget til mellomjenta vår på snart 12. Men kom opp litt i seineste laget, til at hun hadde glede av den lenge. Så kom overraskende tvillingene - og morfar synes han har fått skikkelig valuta for jobben. Jeg ser at jeg har en jobb å gjøre i lille-huset. Og nå ble jeg enormt inspirert. Så smarte løsninger. Takk og nyt lekestundene framover!

His sa...

Wow, what a great house you guys made!! I'd love one of those in my garden...only the garden is too small... :(

Elisabeth, innerst i veien sa...

Fantastisk, en drøm av en lekestue. Og alle de fantastiske interiørdetaljene gjør den fullkommen. God jobba av hele familien. ☺

Anne Mai sa...

Helledussen for en lekker lekehytte ;) datteren din er meg VELDIG heldig :)

Audhild sa...

Så utrolig fint det ble:)
Vil tro mor storkosa seg med innredninga!? :)
Heldige barn dere har og flinke foreldre!

Rosemary and thyme sa...

Det fineste lekehuset jeg har sett også, Linda. For en god smak og fantasien er det heller ikke noe å si på!
Huset ble knallfint som svart, og bambien var bare helskjønn.
Tenker barna får mange fine stunder her.
Ha en fortsatt fin dag,
klem Tove

lena sa...

Så kjempetøft og samtidig så skjønt:) Her kjem dei små jammen til å kosa seg!! Du er nå bare heilt utrulig;) Klem Lena

ide-puffen sa...

Hurra.
Det er det desidert flotteste og kuleste dukkestuen jeg har sett ever. Du er fantastisk flink med farver og stoff. Du burde få en pris for denne!!!

Ha en strålende dag.

Randi

tonje boganes sa...

Så fint det ble! Både inne og ute. Lur idé å montere ringeklokke! Og så likte jeg postkassa. Lurer litt på hvor dere har kjøpt den? Vi har også Dolly Lekehus og er kjempefornøyde:) Stor suksess hos oss også :)

Klem Tonje

This and Dots sa...

Skulle ønske det var jeg som skulle leke der! Utrolig fint:) Er en smule forelsket i bambi, og likte veldig godt den store bambien på veggen! kanskje det kommer slike bambier i butikken??:) Linda

Ruter & Hjerter sa...

Å fikk skikkelig inspirasjon av dette innlegget... Vi har store planer om å bygge ei lita stue til guttene. flott hadde derer fått det til:)

Lunica sa...

For et flott lekehus! :D
det var virkelig stilig innredet da :)
Og suppen så veldig fristende ut ;)

Høvebakken sa...

Kjempe flott:)

Marieinwonderland sa...

Fantastisk!

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå flott det ble, Linda!! Et drømmehus for de små! Dere har vært knall-flinke!

Ha en fortsatt FIN SOMMER!

Klem klem
Anette:)

Bettum Villa sa...

Veldig, veldig bra!! Nydelig faktisk!!!:D Ønsker dere mange fine dager i lekehuset.

Klem Madelén

Kvirrevitt sa...

LOVE it! Misunnelig - hadde passet perfekt her hjemme!

Haust sa...

Å du og du - og du!!! Så koseleg! Det ser ut som om du har hatt mykje moro med å lage drøymeleikehuset til ungane dine! :)

Unknown sa...

så fiiint!!!!!!
:):):):)
Me happy!

Hege Synøve Kolstad Evensen sa...

HURRA! For en herlig leikestue:)

Mia sa...

Ååååh Linda, dette er bare helt utrolig bedårende! Den som var en liten pike igjen, og hadde dette sjarmerende huset å leke i... Eller kanskje man ikke trenger å være liten engang... jeg tror jeg rett og slett ønsker meg et slikt hus jeg, unsett alder!

Marte sa...

Åh, dette var kjempefint!! Me like:))

Marte

My box of buttons sa...

Nøøøj, hvor er det fint..
Har selv et legehus i haven, og nu skal jeg da bare igang... :) tusind tak for inspirationen :)
Knus herfra :)

Svenngården sa...

Såååå fint!! :D

-Amalie

Synnøve sa...

Utrolig fint!! Jeg koser meg når jeg kan drømme meg gjennom innlegg som dette! Du er dyktig, og dette vil garantert skape utallige verdifulle barneminner! :)

Anonym sa...

OJOJOJ vilket FIIN lekstuga!!
/Therese

Monica sa...

Så utrolig flott det ble! Nesten så jeg skulle ønske jeg var liten igjen! :) Kjempefint lekehus som nok vil skape mange fine stunder fremover :)
Klem fra Monica :)

Hjemmekjær sa...

Kanonfint, og gjennomført! Du er knallflink å få det til!

Heidi sa...

Så utrolig fint! Postkasse, flaggholder og ringeklokke noteres som obligaorisk når bestefar får laget leikestue til mine jenter.

Synnøve sa...

Fantastisk flott!! Tror jammen jeg vil flytte inn med det samme jeg, hihi... Her må jo barna stortrives! Denne hadde nok vært med om det fantes et interiørmagasin for lekestuer ;) Fortsatt god sommer! Synnøve :)

Hanne Mette sa...

Jeg er nesten litt målløs... Rett og slett helt fantastisk! lekestua i seg selv er jo knalltøff, og med alle de skjønne detaljene blir det helt perfekt! Du er knallflink!

Huset på terrassen sa...

Et utrolig fint lekehus dere har !! Digga fargene og dekoren :)) Skjønner godt det lekes der fra morgen til kveld!! Ønsker deg og dine en HÆRLIG SOMMER :) Klem Linda

rockefår sa...

Fantastisk flott leikehus! Alt var gjennomført og detaljert!

Livet i Fattighuset sa...

Herlighet, når har dere kost dere fælt. Så moro å gjøre det så innmari bra. Heldige unger og heldig mamma og pappa som har iver og guts til dette! Vi er inspirert, og setter det på gjørelista neste vår. Som jeg gleder meg ;-)

Marie

mi-rachel sa...

galfint!

Hege sa...

Fantastisk flott lekehuse, tror ikke jeg har sett denne stilen før på lekehus. Fargen er knall, den samme har jeg på vårt hus ;-)

Grattis til lillemor, håper dagen har vært flott!

Ruths datter sa...

Kjempelekkert. Så heldige barn da. Ble helt betatt jeg.
Klem

Charlotte sa...

Hei. Lekehuset er helt fantastisk med alle de små detaljene. Dere har vært kjempeflinke. Skulle gjerne hatt en slik selv til mine tre små, men det er nok for liten plass på tomten #sukk#. Jeg tror det er ca en måned siden jeg skrev på bloggen min at jeg ønsket meg akkurat det lekehuset. Kjekt å se det "live". Mye finere i virkeligheten enn på bildene hos forhandler. kos dere masse med det:-)

frk Axelsen sa...

Kjempefint, Linda! Blir rett og slett veldig inspirert til "kjøkkenkroken" jeg lager i barnehagen. Så lurt med den hylla som har knagger under! (jeg vet nemlig at tingene trenger en egen plass;) Fikk også ideen om at vi kan ha både dørskilt, postkasse og flagg i vårt lille rom. Barna elsker jo å leke bursdagselskap slik vi voksne organiserer det. Bare de er selvsagt mye flinkere til å ikke bare fokusere på kaken;)

kos dere med det flotte huset, jepp; en liten pikedrøm er det blitt!

Anonym sa...

Gratulerer med ferdigstillelse av Lekehuset Linda! Så herlig!
Skulle så gjerne hatt et slikt, men tror ikke gleden hadde vært like stor hos mine tenåringsjenter. Men når jeg blir mormor en gang så...;)
klem Laila

Martha sa...

FANTASTISK!!! Heldig jente:)

Den gode feen sa...

Hei hei jenter. Tusen takk for fantastisk kjekk respons på dette innlegget. Kjem til å sovne med eit smil om munnen i kveld. Så snille de er! Klem frå Linda

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Det er bare helt rått !! Det fineste lekehuset jeg har sett i hele mitt liv, ble jammen inspirert jeg og !! Det blir vel lekestue etter en stund på oss og og mine 5 gutter. Hadde rett og slett lyst å være liten igjen og leke der i det huset dit, hi hi. Du er sinnsykt flink asså !!!

Kristin sa...

ÅÅÅÅåååå. Jeg fikk lyst til å komme dit og leke ;-) For et fantastisk flott lekehus, dette må jo bare være alle barns (og foreldre..) store drøm!!!

Ingrid - Fjeldborg sa...

Fineste lekehuset jeg har sett. Sååå flinke dere har vært! Og ja takk til bambi på epla, den var jo bare perfekt! Imponert over den godeste Herr Fe, han må ha en god sag (i tillegg til å være veldig flink til å bruke den selvsagt!).
Takk for titten, ble virkelig inspirert:)

Klemmer fra Ingrid

Unknown sa...

FANTASTISK!!!

Dere har vært så flinke! Huset er superstilig i svart, og herlig innredning innvendig. :) Skjønner godt at barna vil leke her. Ha en god sommer videre!

Lillis verden sa...

Hei :)
Så utrolig flink du er!
Selve lekehuset er kort og godt flott, men du har jo innredet det flottere og mer spennende enn folk flest innreder jemmene sine!

Stort og imponert smil fra en ny leser :)
Håper du får en fin dag

Hannesin sa...

Kjære Linda !!

Helt siden jeg leste første innlegget ditt om kommende lekehus har jeg ventet på det ferdige resultatet! Og det ble jo så FINT !

Jeg har laget et lite innlegg på min egen blogg med link til din, håper det er i orden ?! Hvis ikke, si fra straks, så fjerner jeg det sporenstreks !!

Hilsen Hanne :)

Concerti-Heidi sa...

Så utrolig fint det ble!!!
Hvis vi noen gang skal ha en lekestue i hagen skal det definitivt være av denne typen:)
Utolig flott innredet også!

Anonym sa...

Hei;) Jeg har fulgt bloggen din en stund og den er så flott og gjør meg bare glad glad glad!! Du er så flink og kreativ og har inspirert meg masse!!! jeg elsket det siste innlegget ditt om lekehytten og særlig fordi vi nettopp har arvet en gamel hytte vi skal pusse opp til jentene våre;) Bambien på veggen var også helt skjønn så må kanskje besøke butikken din, og om det skulle komme en sommerfugl eller to til salgs står jeg først i køen!!!!
Fortsett med dine flotte innlegg-de sprer glede!!!
klem fra Anne

Magdalena sa...

noe så bedårende vakkert...!~
god sommer videre..
magny

Huldra sa...

Så fint det ble! Herlige farger, og en superskjønn plass for småttingene. De er virkelig heldige som har fått sitt eget krypinn, slott og borg. Herlig! =D

i mitt lille rekkehus sa...

Så flott lekehytte!! Med nydelige detaljer og flotte farger:)
Kan tenke meg ungene fryder seg når de leker her!

Klem fra Hilde

mimmi-leone sa...

Du verden så flott, tenker det er noen som kommer til å kose seg glugg ihjel der!

Alle pikers drøm, et bittelite hus!
Iallefall for de av oss som tdlig likte å pynte og dekorere.

Klem fra Mimmi-Leone

IfraLahell sa...

Det ble KNALL fint ;) Så utrolig flinke dere har vært. Huset fikk skikkelig karakter i sin mørke drakt. Jeg har prøvd å overtale mannen til å male dukkehuset vårt sort også, men fortsatt ikke noe napp. Må vise han disse bildene ;) Skjønner godt at Likj pia koser seg i dette huset. Håper dere får en deilig, deilig helg.

Klem klem

Augusta sa...

So sweet!

Anonym sa...

Har du oppskrift på grønnsaker og frukter til hekling? Var jo så fine.
Anne Berit

Anemone sa...

Ååå, jeg kunne ønske jeg var en liten minife nå. For en drøm!

Anonym sa...

omg this little hause is absolutley stunning!!!!!

Anonym sa...

I just love it! Great job Linda!
Johanna

rett og vrang sa...

Superb!
Mormor til snart 3... og ellers 4-barnsmamma med intens skapertrang!

Nina sa...

Lykkelig må den være som er ca. 4 år og har fått et stilig lekehus ;). Og så fint at det ser litt annerledes ut enn alle andre ;). Synes det var veldig stilig som svart. You´ve got taste - men det vet vi jo fra før ;).

Malena sa...

That is the cutest thing!!

Fru Fly * Heidi sa...

Det er det kuleste lekehuset EVER! Åhh, både selve huset, utenfor, 'interiøret' - alt. Skjønner godt barna koser seg der ja. Du er råflink, Linda! Ha fine dager, håper det blir bedre sommervær enn det har vært! Klem fra Heidi

Gro sa...

Du e bare helt utrolig. :) Ønsker meg alltid din energi og kreativitet! Klem fra Tromsø

Silje sin blogg sa...

Så utrolig fint lekehus!

Berit sa...

Utrolig flott lekehus dere har ordnet:) En heldig liten jente som kan bruke dette:) Ha en fortsatt fin dag:)

En kopp med te sa...

Så fint det ble! Mange flotte, fargerike detaljer innendørs! :)
Ønsker dere en fortsatt fin sommer!

Heidi sa...

Hei, det må være det fineste lekehuset jeg noensinne har sett! Så mye fine ting og farger - vil nesten ha alt det i mitt kjøkken :) Takk for mange fine bilder!

Anonym sa...

For et utrolig fint lekehus!!
Har sett det i maxbo sin katalog og nå har jeg mer lyst på det enn noensinne,- hvilken inspirasjon. Kjempefint!!!!!!!!
IMA

Fargebarn sa...

Desidert det fineste lekehuset jeg har sett. Utenpå og inni! Gratulerer! Er ganske misunnelig her nå! ;)

Janet sa...

Det var bare helt utrolig flott. Du har jammen sansen altså! Veldig inspirerende det her. Takk for at du deler så mye flott :)

HAPPY HOME WALL sa...

Helt herlig! Lekehuset vårt av samme modell er på vei opp i skrivende stund. Nå fikk vi ENDA mere inspirasjon på hvordan det hele kan løses. Så nå klør det i fingra og bobbler i hodet : )

Tusen takk for all flott inspirasjon.

Hilsen
Jannicke
HAPPY HOME WALL

Jorid + NOE Blog sa...

WOW, så lekkert!!!! Tusen takk for inspirasjon!
Klem Jorid

Berthas Oldebarn sa...

Må melde meg på fanklubben!! Dette var virkelig rått Linda!! Klem Hege

Teres sa...

WOW!!!
Tror det är första gången jag besöker din blogg och det var verkligen kärlek vid första ögonkastet. Helt underbar blogg, lägger genast till den på min favoritlista.

Det lilla huset är ju det finaste jag någonsinn har sett. Fantastiskt! Undrar om jag får låna några bilder på det lilla huset och länka till dej från min blogg. Vill gärna dela med mej så ännu fler Svenskar hittar till din blogg.

Haé bra kram/ Teres

Teres sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Bjørkely sa...

wow så lekkert!
Det morsome var at jeg har kjøpt en slik postkasse på ferie nå. Til min lille M sitt dukkehus... fant den på loppis.. bare 10 kr! :)

Hanne sa...

For et utrolig nydelig lekehus!! Skulle gjerne bodd der selv:) En heldig jente du har!

Vibeke sa...

Dette er det fineste lekehuset jeg noensinne har sett! Tenk å være så heldig å få kose seg i dette huset. Virkelig en heldig jente du har :)

Komadyret sa...

wow, fantastisk stilig lekehytte. Heldigen unger ;)Og utrolig stilig interiør ;)

KonfettiForm sa...

Resultatet ble fantastisk!!!
Vi kikket på samme lekehuset, men kom ikke så langt som å kjøpe det denne gangen. Nå er det tid for og tenke seg om en gang til skjønner jeg ;)
Fortsatt god sommer til hele familien.

Camilla Simone sa...

Dette innlegge har jeg gledet meg lenge til. Å du skuffer ikke. Nydelig hytte. Liker stilen din. God sommer og nyt ferien din. Stor klem i fra det regnfulle nord

Linda sa...

Hei!! : ) for et flott lekehus, must have for små jenter og gutter jo :) ELLLSKER den tapetserte bambien, kjempesøt! :)

Inspired-Siri sa...

For en nydelig lekehytte...perfekt! Heldigen ;)
Fin blog du har!

smileull sa...

For eit FANTASTISK flott leikehus, Linda! Eg er så imponert, og pittelitt misunneleg på dei heldige ungane dine som får lov til å leike der...! ;-)

Anonym sa...

Hei! knall fin hytte:)
hvor fant du oppskrift på heklet frukt?:)

Stjerneteller sa...

Helt fantastisk fint!!!Håper du fortsetter å knipse bilder fra dette lille kule drømmehuset. Sukk, nå skulle jeg ønske vi hadde hage og ikke bare en supersmal liten bakgård...Jaja, bergenske smau har sin sjarm også, får ta til takke med det foreløpig.Ha en fin sommer videre!

Anonym sa...

So glad I found you!
I love this little house and the kitchen. I so need to make a new kitchen for my daughter and I am totally inspired now!
Thank you!
Yvonne

Anonym sa...

So glad I found you!
I love this little house and the kitchen. I so need to make a new kitchen for my daughter and I am totally inspired now!
Thank you!
Yvonne

Anonym sa...

Så morsomt å se akkurat dette lekehuset på en blogg! Huset er designet av søsteren min som jobber sentralt i maxbo... Hun heter også Linda! Skal tipse henne om bloggen din. Moro! Huset ble veldig fint!! Kult med dørklokke!!!
Og en annen ting; kjempefin blogg! Kommer til å følge litt med på den........ Gratulerer med flott tittel!

Unknown sa...

LOVE it!!!
Dette er det fiiiineste dukkehuset jeg noen gang har sett;)
Så gjennomført og koselig ♥ Og med dine freshe tekstiler ble den PERFEKT! Tipper det er mye kos der;)

Lykke til i utfordringen!

Klem Line

Hasigamas mamma sa...

Må bare slenge meg på rosekorpset her, for dette lekehuset var helt fantastisk flott! Vårt er i reneste amatørliga i forhold, men heldigvis er ungene superglade i huset sitt likevel! :)
ha ei super påske!
klem
Lise

Anonym sa...

Lekehuset deres var bare fantastisk! Vi bygger hus om dagen og har nå lurt på om vi skal kjøpe nytt lekehus istede for å flytte med oss det gamle. Snublet over ditt lekehus og HIMMEL så flott det var!

Har fått pris på 6500 fra maxbo. Er det ca. samme prisen dere har gitt? Veldig fin sofakrok!! Helt supert!!

Takk for inspirasjon!

Anonym sa...

Lekehuset deres var bare fantastisk! Vi bygger hus om dagen og har nå lurt på om vi skal kjøpe nytt lekehus istede for å flytte med oss det gamle. Snublet over ditt lekehus og HIMMEL så flott det var!

Har fått pris på 6500 fra maxbo. Er det ca. samme prisen dere har gitt? Veldig fin sofakrok!! Helt supert!!

Takk for inspirasjon!

xxx sa...

Kjempefint! og takk for tipset til bambimotivet. Jeg gjorde et retrokupp på loppis i dag, fant ei tjukk disneybok fra 1965 med mange kjente og kjære historier i, som jeg tenker jeg også skal tørre å mote meg opp til å klippe i! se gjerne innom Facebook-siden vår: https://www.facebook.com/?ref=logo#!/pages/B%C3%B8vertun/160098647380266

Og tips til hvordan jeg kan bruke de fantastiske bildene.. :)

kristinvald sa...

Hi

I just have to say that I love your playhouse and it has been an inspiration to me when I made my daughters playhouse :-)

klem
Kristín

Kristin sa...

Tusen takk for supertipset!!! Husker jeg tittet innom deg når du hadde funnet det på nettet, også havnet jeg her igjen denne gangen når jeg søkte på lekehus. Også så fint som det har blitt. Huset er midt i blinken og passer perfekt til vårt hus. Jeg håper det kan bli et slik på oss om ikke lenge!

For et drømmedukkehus du har laget i stand!

Kristin

annamonster sa...

veldig flott lekehus. Vi vurderer å bygge dette, men er litt usikker på størrelsen. Om det er stort nok i lengden for 2 aktive gutter ;-) Men skikkelig fint har du gjort det!

scandikids sa...

I love this playhouse! Excellent idea! I left you few massages last time, but didn't get answer (think it goes to spam!). I asked you about permission to put your lovely pics on our website:
http://blog.scandikids.pl/domki-dla-dzieci-cz-1/
Thank for replay!
Dorota

Anonym sa...

Hi my name is Bente and I was born in Norway,we are from Sola , I live in Canada and have been here since I was 3 years old.While I was visiting my family in Norway last year I noticed all the nice playhouses people had in there yards , everything in Norway is cozy!!! I am working on a play house in our backyad, and I will be using alot of your ideas.great job,well done!!!!!!

Unknown sa...

Har den samme lekestua og synes de tv-benkene fra IKEA virket geniale😃 Husker du hva de heter? Får ikke opp navnet i linken du har lagt ut. Mvh Anne M

Unknown sa...

Tror det må bli en slik lekestue på de tre små prinsessene våre 😍 den var bare LEKKER! Er det bestå tv benk fra ikea dere har som sittebenker? http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/70245952/

cecilie sa...

Ble super inspirert og har nå bestilt helt likt - det kommer i morgen:-) Det står at alt er ubehandlet. Er ikke gulvet trykkimpregnert heller? Jeg ser at gulvet deres er svart - har du brukt samme beis som på ytterveggene? Har dere malt det under også? Vi har kjøpt inn Tjæralin dekkende svart beis til veggene og jeg lurer på om jeg bare skal bruke det på alt som vender ut? Har du tips? Klør i fingrene etter å komme igang.

DIO1337 sa...

ISC888 สล็อตออนไลน์ คาสิโน บาคาร่า แทงบอล พนันออนไลน์ | ระบบออโต้ ฝาก 1 วิ ถอน 10 วิ | ISC888

navya sa...

Hi Nice Post

I work as a marketing specialist and staff author at Externetworks which is a pioneer in Managed Technology Services with over 17+ years of experience in providing end-to-end solutions featuring design, deployment and 24*7 support to top IT companies. We offer world-class managed services for businesses to stay agile & profitable. Our services include 24/7 Network Monitoring, Uptime maintenance, NOC Support, IT Helpdesk services.
To know about SOC

guszet sa...

คาสิโนออนไลน์ vegus เว็บไซต์ออนไลน์อันดับหนึ่งของประเทศไทย

meetme sa...

Hi Nice Post,
"Amolatina.com website came into existence in 1993. The main objective behind establishing this dating site is to help singles around the world to find a dream girl or boy for dating online. If you are"
To know more about amolatina login

Real Casino Online sa...

I have read your blog and I gathered some needful information from your blog. Keep update your blog. Waiting for your next update. For more information visit this site: mfortune hilo poker

Real Casino Online sa...

Nice Content!
I have read your blog and I gathered some needful information from your blog. Keep update your blog. Waiting for your next update. For more information visit this site: on line super bowl betting

Alex Peter sa...

Thank you very much for the information which you provide in your post. I have read your post. you provide great information for beginners. For more Information Visit: chinalove

meetme sa...

Amolatina.com website came into existence in 1993. The main objective behind establishing this dating site is to help singles around the world to find a dream girl or boy for dating online. If you are
To know more about lovingfeel

Jessica Jones sa...

Very outstanding article post. I just stumbled upon your content and wished to mention that I have really enjoyed browsing your others article posts. I saw personally recommend to my all friends and relatives. I am confident they will be benefited from this website data. assignment help in australia -
assignment help sydney -
assignment writing

Ruchi Khanna sa...

My friend suggested I might like this article website. He was saying right that you blog very informative and match our study. I agree with her. Your content is very helpful for me; I am also writing on educational topics, I really like thanks so much.
Escorts in Vashi

Escorts in Mira Bhayandar

Escorts in Colaba

Escorts in Nariman Point

Escorts in Vile Parle

Escorts in Chembur

Escorts in Navi Mumbai

Escorts in Thane

Escorts in Kharghar

Jessy Jason sa...

We are a team of highly experienced and well trained, those who provide a solution related to windstream email such as windstream email login, windstream net email login, windstream login and much more. For more info contact our support team to get instant assistance.

Sophia Smith sa...

Great thoughts sharing here, Thankyou for providing like this topic blogs with us. Really pretty beneficial and so useful data easy to get to here and I have never seen in my life. Your writing style would informative it fast. You are the best admin and, Thank you and share others matching posts. essay typer -
essay writer -
write my essay

assignment help sa...

We have assignment helper and writers with degrees in different disciplines, including business, science, history, programming, statistics, physical science, economics, math, and numerous different regions of study.

Real Casino Online sa...

I have read your blog and I gathered some needful information from your blog. Keep update your blog. Waiting for your next update. For more information visit this site: planet7casino com

Real Casino Online sa...

I have read your blog and I gathered some needful information from your blog. Keep update your blog. Waiting for your next update. For more information visit this site: casino of dreams

Sarah Winget sa...

By taking the help of java assignment experts¸ you will be saving yourself some significant time and grades, which would be lost in any case, had you not picked somebody to help you out. We see how the field of java comprises of countless ideas and hypothetical premises, which can be a great deal to deal with all alone. Be that as it may, since our specialists are qualified in the field and hold sufficient involvement with the field of java, they can help you in a thorough way. programming assignment help , matlab assignment help

jasmine wilson sa...

Are you willing to get the top 5 best wireless earbuds in 2021? Is the presence of so many options out there leveling up your confusion? If yes, just get relaxed as we are here going to introduce the top 5 options available in the market. know more: Top 5 Best Wireless Earbuds

Uzuitengen sa...

ISC888 สล็อต ฟรีเครดิต แทงบอล หวย คาสิโนออนไลน์ ให้บริการครบจบในเว็บเดียวไม่ต้องเข้าๆออกๆให้เสียเวลา.

emma watson sa...

You can receive and send email messages using your mobile, tablet, desktop, or laptop if you don't want to use your Windstream Login client. The correct webmail settings are required when setting up your mobile device. The majority of internet service providers in the United States use separate webmail servers. On iOS, Android, or Windows, you can access your webmail via a standard email client. Only your broadband provider's email address and password are needed. Look for the settings and instructions below to help with the installation.

my168 sa...

เว็บไซต์แห่งเกมคาสิโนที่ดีที่สุด Betflix เราได้อัพเดทระบบใหม่ทั้งหมด เพื่อความปลอดภัยที่ดียิ่งขึ้น ระบบฝาก-ถอนที่รวดเร็วทันใจ ภายใน 2 นาที ที่นี้ betflix สล็อต เรามีเกมให้ท่านที่ชื่นชอบในการเสี่ยงโชครวบรวมเอาไว้มากมาย ทั้งทายผลฟุตบอล ทายผลเทนนิส ทายผลบาสเก็ตบอล ทายผลมวย และยังมีเกมคาสิโนยอดฮิตอย่าง บาคาร่า รูเล็ต สล๊อต และเกมอื่นๆอีกมากมาย ตลอด 24ชม.

ABHISHEK GUPTA sa...

Thank you for making me aware of such an important issue. I appreciate your insights. Thank you for adding local interest stories to the evening news. I am grateful that we have such a strong voice in the media, someone who does not hesitate to speak her mind on the importance of the family. Readerscook

majortotositepro sa...

May I simply just say what a relief to discover someone that actually knows what they are talking about online. You actually know how to bring an issue to light and make it important. A lot more people ought to look at this and understand this side of the story. It’s surprising you aren’t more popular given that you definitely possess the gift 토토

totopickpro sa...

First of all, thank you for your post. Your posts are neatly organized with the information I want, so there are plenty of resources to reference. I bookmark this site and will find your posts frequently in the future. Thanks again 사설토토

Emma Jackson sa...

We GoAssignmentHelp is a team of experts professional academic writers who provide the best Online assignment help sydney with Online math homework help in australia for Now you can get professional college essay writing service with all your academic writing easily!

toto365pro sa...

I stumble on this site when I was making research on my project topic. I found some useful topics in well detail form. Thanks for this excellent post.
토토

totositehotpro sa...


It is perfect time to make some plans for the future and it is time to be happy. I have read this post and if I could I want to suggest you some interesting things or advice. Maybe you can write next articles referring to thisarticle. I want to read even more things about it!
스포츠토토

my168 sa...

928bet เราได้เปิดให้บริการให้แก่นักเดิมพันทั่วโลกที่รักในการเสี่ยงโชค เรามีเกมการเดิมพันต่างๆ รวบรวมอยู่ที่นี้ เรามีคาสิโนชั้นนำมากมาย เช่น sexy baccarat , slotcity , sa gaming , vevo casino , joker gaming , allbet asia รวมถึงการพนันกีฬาออนไลน์ ทั้ง บอล บาส มวย ม้า เทนนิส และอื่นๆอีกมากมาย สนใจร่วมเป็นส่วนหนึ่งกับเรา 928bet ฟรีเครดิต คาสิโน สล๊อต เล่นง่าย จ่ายจริง อันดับหนึ่งเรื่องการเดิมพัน

Unknown sa...

Having at the very least a Bachelor's degree is the essential necessity for all writers that find to create tailor made papers for our clients. write my assessment Most experts currently have at least a yr of a pro essay crafting experience.

Rian sa...

Zoom is increasing its total expected revenues for its fiscal year 2022 from $3.8 billion to between $3.975 billion and $3.990 billion and it is anticipating revenues between $985.0 million and $990.0 million for the second quarter. how to write a short bio about yourself sample and how to write a bio template

casinositetop 카지노사이트 sa...

I truly appreciate this post. I’ve been looking everywhere for this! Thank goodness I found it on Bing.
온라인카지노사이트

casinositetop 카지노사이트 sa...

You got a very good website, this is the information I was looking for, Glad I noticed it through yahoo.
카지노사이트

casinositetop 카지노사이트 sa...

Hello. this is a great article. I did not imagine this. This is a splendid story. Thanks for the information!
온카지노사이트인포

casinositetop 카지노사이트 sa...

Thank you so much, I was searching for the information the whole day. Now I've got the answers to the questions I have.
토토사이트핫

racesiteinfo sa...

I envy your piece of work, appreciate it for all the good content. 경마

totopickpro sa...

Woah! I’m really digging the template/theme of this website. It’s simple, yet effective. A lot of times it’s difficult to get that “perfect balance” between usability and visual appeal. 토토

oncasino site sa...

I must thank you for the efforts you’ve put in writing this blog. I am hoping to view the same high-grade blog posts from you later on as well. In fact, your creative writing abilities has inspired me to get my very own blog now ?? Thank you for the auspicious writeup.
온라인카지노

casinositewin sa...

I am really amazed at the ideal approach to viewing your subject. Where do you collect this information? I want to write great writing like you do.
온라인카지노

totositehotpro sa...

Efficiently written information. It will be profitable to anybody who utilizes it, counting me. Keep up the good work. For certain I will review out more posts day in and day out.
스포츠토토

Sarah Winget sa...

ABC Assignment Help realizes that you are a student at the present time. Our costs will not be an issue for you. We make a point to keep our rates sensible and our work worth your cash. ABC Assignment Help won't be a hole in your pocket. get affordable assistance - cheap assignment help , write my assignment

sweet dreams cattery sa...

siberian husky puppies for sale near me
miniature Siberian Husky puppies
Siberian Husky puppies for adoption
white Siberian Husky puppies for sale near me  
white Siberian Husky puppies 

Emberly Joe sa...

Here you can get the complete details of the biology assignment help .

New Assignment Help sa...

The top Quality Assignment writingservice you have been looking for is here. Our online assignment service is the top class global assignment provider writing academic solutions for various subjects .Visit us to know more .

Unknown sa...

ISC888 ติดต่อไลน์ไอดี เพื่อ สมัครสมาชิก หรือ รับเครดิตฟรี 300 บาท
รองรับทั้ง แอนดรอยด์, IOS, คอมพิวเตอร์ และ เครือข่ายโทรศัพท์ทุกเครือ Dtac, AIS, Truemove ฯลฯ สามารถสมัครเข้าใช้งานและเล่นได้ทุกที่ ทุกเวลา ในบ้านหรือนอกบ้าน ไม่มีอาการ กระตุก สดุด ระหว่างเล่น ISC888 ทำให้คุณลูกค้าทุกท่านสามารถเพลิดเพลินไปกับ เกมที่ชอบ ทั้งยังมี บริการ ฝาก-ถอน โอนไว ภายใน 5 วินาที มี คอลเซนเตอร์ คอยให้คำปรึกษาและบริการ ถาม-ตอบ ปัญหาลูกค้า ตลอด 24/7.

Best assignment help sa...

Get Assignment Help from a reliable UK writers at affordable price. Avail Best Online assignment help at 25% OFF, Quick Delivery, 24/7 Free Assistance .Get Essay Writing Services online by expert writers to secure good grades. Assignment Ace offers finest assignment writing service with unlimited discounts.

Anonym sa...

We will give you amazing database marketing techniques. This will allow your sales and marketing team to make the most of the free company database India.

New Assignment Help sa...

Our team of Best Assignment Writing are here to assist you with high quality solutions. Whether it is an urgent assignment help or last minute assignment help, we ensure reasonable price and timely delivery of every order you place with our experts.

teamindiawebdesignuk@gmail.com sa...

thanks for sharing a wonderful site all site are very good working i have check all site and mostly site are very good working please keep it up And couple that with the 3rd party XML API integration, you will be able to reach plenty of customers.


Airline Reservation System

teamindiawebdesignuk@gmail.com sa...

Thanks for the fantastic article. I have been reading your blog for some time and I absolutely love what you have been doing! Your content inspires me on a daily basis.

Rezlive XML API Integration

Yakshita sa...

Thank you for posting such a great article! It contains wonderful and helpful posts. Keep up the good work

IFHRMS Login | karuvoolam ifhrms | karuvoolam.tn.gov.in ,கருவூலம் இஎஹ்ர்மஸ் | IFHRMS Payslip | IFHRMS Employee Bank Details change

Sarah Winget sa...

The previous raw numbers help to anticipate the organization's future. Essentially, the Management accounting decides the (CBA) cost-advantage investigation to survey the current circumstance of the undertaking by estimating the monetary measurements of the past and the present recorded information and does a near study to evaluate the present status of the venture. This empowers the organization to meet the organization's objective and furthermore helps to foresee the organization's future objectives. assignment help

GamesBuild sa...

Aplikasi Pengganti Playstore Tidak boleh asal-asalan mengambil aplikasi Android. Berikut 15 referensi aplikasi Android terbaik tahun 2021 yang dapat Anda kenali lewat artikel ini.
Memiliki sebuah handphone sekarang ini ialah seperti menjadi satu diantara hal yang wajib buat dipunyai untuk tiap orang. Sebagian besar kegiatan yang ada seperti tugas sampai keperluan untuk fasilitas komunikasi benar-benar memercayakan handphone sebagai jantung intinya. Ada banyak aplikasi Android berlainan yang dapat Anda ambil dan pakai pada handphone yang dipunyai.

Anast Asiaani sa...

I really thank you for that great post and Please add a more new post. Do well...! For more information visit this site: anastasiadate trustpilot

jerry sa...

To get a best essay help or coursework help, So you don't have to worry because our team is specialist in all of these . We give this service from the natives of UK.

Alexanderdaniel sa...

We offer essay help for students if you have doubts about the specified topic and you cannot complete your essay writing as per your professor's demand. Follow the required webpage to avail the best services from UK service provider and get your job done without any problem.

AnastasiaDate Fraud sa...

I really thank you for that great post and Please add a more new post. Do well...! For more information visit this site: amolatina.com login

Haris Legend sa...

You did an excellent job on this post! I’d like to add an extra productivity tip to your list if you don’t mind? I decided to start my specialist review blog with the brand name “Bow Advisor”. Best compound bow for beginners Best crossbow for Women Here's you can review the latest articles on this niche.


customhouzz sa...

2 Seater Sofa: Buy Two Seater Wooden Sofa Set Online in India from Custom Houzz. Choose a best range of modern 2 seater wooden sofa online at an affordable price.

Anonym sa...

Parchhai, a leading destination for fashion and lifestyle is catered in providing an extensive collection of kurti sets, gowns, lehenga, night & lounge wear and more. By using premium-quality and sustainable fabrics, each item at Parchhai is bonded with utmost love and care.

BESTSITE sa...

I’ve been absent for a while, but now I remember why I used to love this website. Thank you, I will try and check back more often. How frequently you update your site?

야한소설

MY SITE sa...

Its like you read my mind! You appear to know so much about this, like you wrote the book in it or something. I think that you can do with some pics to drive the message home a bit, but instead of that, this is magnificent blog. An excellent read. I’ll definitely be back.

스포츠마사지

VISIT ME sa...

I am also commenting to make you understand what a notable experience my friend’s child gained studying your webblog. She realized so many things, with the inclusion of what it is like to have a marvelous giving character to make men and women completely fully grasp some tricky subject matter. You undoubtedly surpassed readers’ expected results. Thank you for offering those great, healthy, educational as well as fun thoughts on your topic to Emily.

출장마사지

baccaratsite.biz sa...

Nice article, I agree with this.
온라인카지노

Yakshita sa...

Thank you for posting such a great article. Keep it up mate.

Mera Ration App

Ina sa...

WE ARE IN THIS BUSINESS WITH A PRIME OBJECTIVE OF HELPING STUDENTS GRAB THE BEST OF SCORES WITHOUT HAVING TO TAKE MUCH OF A STRESS. Indeed, WE ARE WORKING TO MAKE THINGS EASIER FOR YOU AND HELP YOU SUBMIT YOUR ASSIGNMENT ON TIME AND AS PER THE UNIVERSITY GUIDELINES. my assignment help

Kingkong sa...


VEGUS168S
VEGUS168S
VEGUS168S
VEGUS168S
IF YOU NEED TO RICH CICK BELOW
VEGUS168S สมัครสมาชิก

oncasinositenet sa...

Magnificent beat ! I wish to apprentice while you amend your web site, how could i subscribe for a blog web site?
The account aided me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted
of this your broadcast provided bright clear concept 카지노사이트

yadongbiz sa...

I don’t know how many hours I’ve been searching for a simple article like this. Thanks to your writing, I am very happy to complete the process now. Feel free to visit my website;
야한동영상

yahanvideonet sa...

All the best blogs that is very useful for keeping me share the ideas of the future as well this is really what I was looking for, and I am very happy to come here. Thank you very much Feel free to visit my website;

한국야동

koreayadongcom sa...


I would like to thank you for the efforts you have made in writing this article. I am hoping the same best work from you in the future as well. Feel free to visit my website;
국산야동

chinayadongnet sa...

I have read your excellent post. This is a great job. I have enjoyed reading your post first time. I want to say thanks for this post. Thank you… Feel free to visit my website;
야동

yadongbiz sa...

If more people that write articles really concerned themselves with writing great content like you, more readers would be interested in their writings. Thank you for caring about your content. 야한동영상

Also feel free to visit may webpage check this link
야설

yahanvideonet sa...

I want to say thanks for beautiful blog sharing with us. Your blog really great resource to update my knowledge 일본야동

Also feel free to visit may webpage check this link
한국야동

japanyadongcom sa...

you have done a great job. I will definitely dig it and personally recommend to my friends. I am confident they will be benefited from this site 국산야동

Also feel free to visit may webpage check this link
야설

chinayadongnet sa...

Wow! After all I got a web site from where I can actually get valuable information regarding my study and knowledge. 중국야동넷

Also feel free to visit may webpage check this link
야설

Racesite Pro sa...

When some one searches for his vital thing,
thus he/she needs to be available that in detail, thus that thing is maintained over here.
경마
온라인경마

Oncasinosite Net sa...

Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it. Look advanced to more added agreeable from you! 카지노

Totopick Pro sa...

I am sure this article has touched all the internet viewers, its really really nice post on building up new website. 토토사이트

zarkazijar sa...

Thank you for sharing this very great informative blog with excellent erudition article, the theme/design is incredible and with very informative contents, really appreciates you for sharing this useful insightful thought. Meanwhile check coe-zing post utme form

‹ Eldst ‹Eldre   1 – 200 av 256   Nyere› Nyest»
Related Posts with Thumbnails