mandag, januar 10, 2011

Knallkjekt og inspirerandes blad


Eg mååå rett og slett vie ein heil bloggpost på Elle Interiør i dag. Siste utgåva dumpa ned i postkasse forrige veke, og eg har lese det frå perm til perm. Utruleg masse kjekt og inspirerandes, så kjekt at eg vurderer sterkt å betale den vedlagte rekninga og fortsetje abonnementet, trass i at eg til stadighet tenker eg skal kutte ned på bladutgifter.


Sjekk for eksempel dei strikka teppene over senga på omslagsbildet. Dødsfine. Seng på pallebotnar er knalltøft det også, men eg klarar aldri sjå slikt utan å tenke på at det må vere umogleg å gjere reint under slike senger, he he. Vel det var berre ein digresjon, for det eg egentleg skal fokusere på er at inni bladet er det Elle Interiør kallar for Snapshots hos bloggerne. Knallkjekke bloggarar vil eg kalle dei. Her er det nemleg heimebesøk hjå nydelege Kjersti i Kjerstis lykke:


Heime hjå  min mangeårige interiørguru Alexandra Villefrance, med bloggen Alexandra - Gode ting og følelser:


Samt eit knallinspirerandes heimebesøk hjå finfine Moa og Kaffekoppen:


 Fantastiske kjekt å lese og ikkje minst å sjå bildene, så eg anbefalar dåko alle å kjøpe dette bladet samt å besøke dei respektive bloggane.


Då er det tilbake til travle kvardagar igjen. Dagane fyk, så plutseleg er me tilbake til helg og sløvings igjen. Får prøve å nyte kvardagane også. Gje dei rundt deg ein klem, drikk ein kopp med noko du likar medan du sleng beina høgt opp og trekker pusten djupt inn. Mmmm :)

Ynskjer deg ein tipptopp mandag!

27 kommentarer:

Frk.Virrum sa...

Takk for tips, plukker nok dette med meg sammen med middagsmat, melk og brød i dag! :-)

Ha en fin dag!

marian sa...

Du er heilt toppers, du! Når du veit kor mange som er innom og får inspirasjon hos deg er det kjempeålrait at du linkar oss vidare inn i "Blogglandia". Ja, Elle er kjempebra! Enig med du.

Ha ein god dag.

Marian

Eg ... sa...

Kanskje eg må ein tur i kiosken :-)
Takk for tips. God mandag til deg!

:-)

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Jeg ble fristet til å kjøpe ELLE interiør nå! Det er så mye gode blader å få kjøpt, så må bremse litt også :) hehe.
Jeg også abonnerer på 2 blader, men kjøper sikkert 2-3 utenom også pr mnd, og det blir noen kroner utav det til slutt!

Men takk for tips, så skal jeg se om jeg faller for fristelsen eller klarer å holde meg hard :)
Ha en riktig god dag!
Klem Anita

(eddas) sa...

Takk for tipset...nå må jeg nok unne meg det i dag:)
Ha en kooos dag...med bena høgt..
klemklem

Hildemor sa...

Takk for tipset, må nok innom butikken å få med meg elle hjem:-).
Jeg har klar kaffen, bladet boligliv og rom 123 så nå er det bare å slenge føttene på sofaen:-).
Ha en fin dag
Klem
Hilde

- Rekkehuset - sa...

Hei,

Jeg har et prøveab. på Elle int, men jeg må si at bortsett fra akkurat dette nummeret synes jeg de 3 foregående bladene har vært gørr kjedelige. Så mye likt.... Men akkurat denne utgaven er altså et hederlig unntak.

Hilde

Emmeline sa...

Hei søte Feen:) Så koselig innlegg. Generelt har du hatt utrolig mange kjekke innlegg i det siste, så jeg må jo bare få legge igjen en liten hilsen!!

Dette bladet likte jeg også veldig godt. Flotte reportasjer om fine bloggejenter og mye artig. Du vet, jeg er jo ikke egentlig en sånn designjente...men likevel--mystisk nok- er jeg mer og mer begeistret for ELLE:)

Håper ellers at alt står bra til i Feheimen:) Skulle egentlig en tur til Stavanger nå i januar, men det blir visst utsatt til en gang i mars eller noe..Satser på en kopp te og Pepsi Max sammen med deg da:) SO LONG!

Anonym sa...

Hei:)

Jeg må bare få gi deg ros og skryt av bloggen din! Jeg syns du er så flink og ikke minst kreativ! Liker bloggen din kjempegodt!

Selv har en periode hvor jeg har mange planer og ideer som jeg går og tenker på, men har desverre ikke så god tid til å gjenomføre dem, pga jeg er student og har eksamener og div. (Det er så typisk at det er da man er mest kreativ i hodet og har lyst til å gjøre andre ting.) Men jeg skriver dem opp og sparer dem til ledige stunder.

Jeg tar meg tid til å kikke litt innom blogger innimellom og din er blitt en favoritt hos meg. Jeg liker stilen din!

Ha en fin dag:D

Klem Lisa

Tullefrans sa...

Jeg oppdaget Elle Interiør for kort tid siden selv, og regner meg selv som fast kjøper. Det er virkelig å anbefale, og må leses i flere runder for å virkelig komme til sin rett. Kvalitetstid mellom to permer!

FlorasFrue sa...

Veldig kjekt blad syns jeg:)
Den stolen din i tre er bare sååå fin!
Ønsker deg en fin, ny uke
K

Hege A "The not so perfect mum-blogg" sa...

Takk for tips, pleier ikke egentlig å kjøpe så mye interiørblader, men kanskje jeg skal unne meg et i dag!
Ville bare si at den gamle kassen fra Minde Sjokoladefabrikk var helt herlig! Jeg elsker gamle bokser og kasser, og når vi får kjøpt oss nytt sted å bo håper jeg det er plass til å få vist dem fram også!

Inger Johanne sa...

Ja, Elle står definitivt på handlelista, har forstått at det var spesielt mange grunnar for å lese det denne gongen! Ellers så er Elle eit av favorittblada mine, sikkert mykje på grunn av fantastiske stylistar, Kråkvik og samboar(som eg aldri huskar navnet på..;-))

Ha ein fiiiiin mandag!
Klem

soisses-dasleben sa...

fantastic!

Cupcakes og champagne sa...

Fikk veldig lyst på Elle Interiør nå merker jeg :)

Magdalena sa...

takk for titten, tror eg må kjøpe Elle...
ha en fin dag videre...

Anonym sa...

Heilt enig med deg-kjempe inspirerande magasin, og du har det like flott som vanleg:)

Har du peiling på om det er nokon som forhandlar Anne Black her i landet??? Eg skulle så gjerne hatt tak i nokon knottar frå det merket.
Har sett dei i mange danske nettbutikkar, men så er det denne tollen,momsen osv...då

Ha ein fortsatt fin dag,Hilde

HannasHörna sa...

Vilken härligt gul stol!

Ha en bra vecka!

Kram kram

ide-puffen sa...

Hei hopp i mandagskropp.
Skal stikke og kjøpe det bladet. Det bugner av så mange blader og jeg går konkurs på blader snart. Har begynt å smuglese på butikkene jeg. SÅ kjøper jeg det jeg liker best hi hi.
Kos kos kos
Randi

micano sa...

Takk for tipset! Jeg har faktisk aldri kjøpt det bladet før.. men nå kan det være jeg må gi det en sjansje!

Ramme Alvor sa...

trur jammenmeg at eg skal kjøpa det eg også :)=

Ramme Alvor sa...

..og fortsett god dag :)

Alexandra Villefrance sa...

SÅÅ søt du er Linda. Takk for omtale. Hyggelig.
Stadig innom deg, men jeg er ikke så flink med kommentarer må jeg innrømme.

Ha en FAB uke. Og kos deg med dine prosjekter.
Klem fra Alexandra

beate sa...

yes, dette bladet ble med meg hjem fra butikken i dag. nytt for meg og jeg ble veldig positivt overrasket!

nyt kvelden - og hverdagene

klem beate

ReVinyl sa...

Åhh dette bladet må jeg kjøpe! Nydelig inspirasjon. Har vært innom Moa mye før, men ikke hos de to andre. Takk for tips! Siw

Emma sa...

Heihei! :-)
Har aldri kommentert her før, men siden jeg har lest bloggen din såpass lenge synes jeg det var på tide!
Jeg har blitt veldig glad i bloggen din, den gir meg en hau av inspirasjon (og enda litt til..) og den er knallfin! Du er rett og slett en inspirerende og super dame!
Og barna dine er også helt nydelige!
Jeg lurte på om du kanskje kunne vist oss soverommet ditt? Skjønner godt hvis du ikke vil, men jeg ser for meg at det er veldig fint det også - sånn som resten av huset ditt! :-)
Uansett, håper du får en superfin uke! Klem fast bloggleser :-)

Anonym sa...

Psst! Ring og si du vil si opp for det blir for dyrt, og vips får du et bedre tilbud;)

Related Posts with Thumbnails