lørdag, mars 05, 2011

Fargesprakande kreativt rot og fantastisk morgon


Ajajaj, for ein herleg laurdagsmorgon det har vore i dag. Først ein koseleg lang frukost med kokte egg og gammalt brød ;) Det gamle brødet vart heldigvis som nytt etter ein omgong i brødristaren.


Etter frukost har ungane leika i stova, medan eg har leika på kjøkkenet. Gulvputene våre har fått nye trekk i meir vårlege fargar. 





Neste prosjekt på kjøkkenet er nytt trekk til strykebrettet ;) Tippar at de får sjå det ferdige resultatet. Ha ein super laurdag!

25 kommentarer:

Fjeldborg sa...

God lørdag, Linda! Ser ut som en herlig start på dagen:) Jeg har også lyst til å sy nytt trekk til strykebrettet, nå gleder jeg meg til å se ditt først, hihi.
Fortsatt god helg fra sol og blå himmel i Sandefjord

Unknown sa...

Hei. Bloggen din er bare så koselig, jeg får minner tilbake når jentene mine var små, da gikk de også hele dagene rundt i prinsessekjoler. Putene ble så fine og Bumling lampen din på kjøkkenet er bare min favourite;) Ha en glad lørdag, hilsen Wilhelmines blogg...fast leser av din superduperfine blogg;))

Anonym sa...

Hei Linda,
Jeg sliter med å komme i gang i dag, men hos deg finner jeg inspirasjon, som vanlig :-) Skjønne barn, sprekt interiør!
God helg fra Marianne M.

Sukkertøy for øyet sa...

Bildene dine gir meg sommerfeeling og go-energi :)

Dine farger
=
FaNtAsTiSkE

Takk for inspirasjon frøken :)

-Ida Susanne
(Sukkertøy for øyet)

Pink lady sa...

Det høres ut som en herlig lørdag! Jeg elsker fargene hos deg! Kos deg med de skjønne barna dine på tur. Det ble både gull og sølv så vi må være godt fornøyd med VMdagen i dag:)

Klem PInk lady

Blomsterpiken sa...

Det var voldsomt hvor aktiv du skulle være på morgenen! Fine fargerike puter!

Shy sa...

Fin leik både på deg og ungane :)
God lørdag!

Simples cantinho sa...

Oi!
Tudo lindo e maravilhoso!!!
As crianças parecem feitas a mão.
Lindas!!!
Ana(Brasil)

Ragnhild S sa...

For et herlig innlegg;)

Fortsatt god lørdag til deg!

Klem

Ugleslottet sa...

Heihei!
Kjempefine puter i hærlige farger..
ha en finfin dag! klem fra ugla i ugleslottet:)

Anonym sa...

Kjekt!!!!! Vi er på utstillinga på sølvberget "ut i skogen" som er veldig artig

ThisISmeThen sa...

Så fine ungene dine er :-) Utrolig nydelige!

Shus sa...

Åhhh, eg er så misunneleg på kor flotte fargar du får på bildene dine! Og du inspirerer meg sånn!

Ha ein super lørdag vidare!

Klem frå Solveig

Ceropegia sa...

Du inspirerer med dine farger og mønstre!!

Riktig god helg til deg!!

Kine sa...

Så fine bilder! Barna dine er så nydelige - like som mamma'n sin!
Fortsatt god lørdag!

Åse-Lill sa...

Heisann

Så utrolig fint dere har det!! Digger stilen din:)
Fortsatt god helg:)

Emil und die großen Schwestern sa...

Beautiful home, sweet childrens, lovely work, great photos! Happy weekend, éva

Sissel sa...

Det så ut som en herlig lørdag:) Nydelig lys og deilige farger hjemme hos deg! Alltid gøy å kikke innom bloggen din! Håper du får en like fin (og kreativ) lørdagskveld!

Klem Sissel

lise sa...

Nå kan Jack Sparrow bare trekke seg tilbake, makan til kul kaptein har jeg aldri sett!

Herlig med litt sytid om formiddagen - ja i det hele tatt herlig med helg!

HeiltA4 sa...

Høyres ut som ein hærleg dag i eit hus med småtroll! <3

Ha ein fin laurdagskveld!

Hos oss i Nøkkeldalen sa...

Koselig laurdagsmorgon!! Har fulgt bloggen din ei stund, og likar den veldig godt! Blir inspirert både når det gjeld sying, interiør og småbarnslivet! Ser forresten at kapteinen og mi snuppe på 3 køyrer samme stilen; samme ullisen, nesten lik prinsessekjole (som passar til ALLE andledningar) og dei samme smykka:)

Ha ei god helg!
Britt Kirsti

Inger Johanne sa...

Ser ut som ein herleg morgon! Fine, vårlege puter! Godt med litt fornying:-)

god helg til deg!

Anonym sa...

Herlige bileter og herlige ungar!
Mari

pauli sa...

your pics are adorable! even when i dont understand any of what you say here :P, love your work! and the kids are super nice! XOXO

Anonym sa...

Det er så kjekt å komma innom bloggen din!
Du skriv så koselig, eg må le litt av han som måtte vera baby på båten! Det er berre så typisk barne leik!!
Herlig!

Related Posts with Thumbnails