søndag, oktober 18, 2009

Full fest i heimen

Herr Fe har bursdag i dag. Me har derfor stått på sidan i dag grytidleg. Med kakebakst, ballongoppblåsning og pynting. Alt har føregått så stille som mogleg, for at ikkje jubilanten skulle vakne før alt var klart.
Herr Fe er kanskje ikkje den som er mest glad i kaker og oppstyr, men for ungane sin del er det jo uansett kjekt å stelle i stand til selskap. Til frukostselskap rett og slett.

Muffinsrøra vart delt i to. I halvparten hadde me non-stop i røra, og i den andre ei raspa gulrot, litt kanel og kardemomme. Og kaneldryss og perlesukker på toppen. Knallgode :)

Trur ingen rørte kakene under frukosten, men etterpå fekk dei bein å gå på. Gjett om. Sjå berre på denne vesle røvaren her, hi hi.

Nokon som tippar kva som står for turen nå? Heeeeeilt riktig, støvsuging og husavask ;)
Kjære Herr Fe, gratulerer kjempemasse med dagen din. Me elskar deg over alt på jord. For oss er du den aller beste. Klemmar frå den gode og dei små feane.
Ha ein flott søndag alle saman. Eg håpar på å få svinga malekost og snurra symaskin seinare i dag.

Klem frå Linda

15 kommentarer:

Nooria sa...

Gratulerer med dagen til Herr Fe! Muffins med gulrot, kardemomme og kanel hørtes veldig godt ut!

Jeg er imponert om du klarer å få malt og sydd på dagtid med tre små barn. Her skjer det ikke før de tre søte små er i seng (og da har jeg slett ikke alltid overskudd til mer aktiviteter).

Berthas Oldebarn sa...

Gratulerer med dagen! Så flinke dere har vært med å lage stas på pappa fe!
Klem H

Ann Helen sa...

For en heldig pappa - og for noen sjarmerende muffins, både urørte og halvspiste;-)
Her baker 7-åringen kake, og skal for første gang prøve heeelt selv! Så her står vi voksne og veileder litt i ny og ne med hendene på ryggen! Ny epoke:)
God bursdagssøndag til dere!

Ann Helen sa...

For en heldig pappa - og for noen sjarmerende muffins, både urørte og halvspiste;-)
Her baker 7-åringen kake, og skal for første gang prøve heeelt selv! Så her står vi voksne og veileder litt i ny og ne med hendene på ryggen! Ny epoke:)
God bursdagssøndag til dere!

Jannicke sa...

Gratulerer til pappaen i huset!!
Lurt av eg å pynte muffinsene med små sjokolade egg!! For på bursdager er vel snop lov?? Ihvertfall nå det er en del av selve kaken?? Hihihi
(du er gjennomskuet ;)

Klem-klem.

Ocean showroom sa...

Gratulerer til pappa'n! Veldig koselig innlegg! Så kjekt når de små kan være med å bake og ikke minst smake:) Men det blir litt opprydning og vask av det, ja!

Ha en finfin søndagskveld!
Klem, Lene

Unknown sa...

Gratulerer så mye med mannen! Så koselig at barna for ordne med selskap:)

Ha en flott uke!
Klem Linda

Bente sa...

Nå fikk jeg lyst på både bursdag og muffins! Heldig pappa:)

Anonym sa...

ååå nå fikk jeg lyst på de sjokolademuffinsene minimum mannen ba meg lage etter søndags lunsjen. Hadde jeg vist det ikke var noe mere melk igjen til eplegrøten - så hadde jeg lagd det - men selv sjokolademuffins smaker best med melk spør du meg...
gratuler med mannen da - og ha en fin fin uke!!

Hyttehuset sa...

Så heldig herr fe er.
Eg skulle gjerne ha lånt fe-staven din innimellom, så kunne kanskje eg også fått sving på ting. Du er utruleg!

HønePøne sa...

Gratulerer med dagen til Herr fe!
Må jo være kjempestas å stå opp til en slik gjeng og en slik feiring :)

Anonym sa...

Gratulerer med mannen din!
Fin bursdag! Min mann hadde
også bursdag i går...! Snakk
om heldige menn :)
Ha en fin ny uke!
klem

marie sa...

Koselig frokostbursdag.

Vår 18. oktoberfeiring var også veldig fin, men jeg tipper at Herr Fe er litt eldre enn vårt bursdagsbarn.

Marigrafen sa...

De muffinsene så kjmepegode ut, hva har du brukt til å pynte dem? :)

Anonym sa...

Hei, hva slags maling bruker du når barna maler på lerret?
L

Related Posts with Thumbnails