torsdag, april 03, 2008

Ein liten advarsel

Det vert litt mykje att og fram her i den nye bloggen. Prøver ut ulike overskrifter, tekststørrelsar og fargar. Så om nokon er innom akkurat medan eg styrer på, så får de berre bere over med meg *smil*

Takk for kommentarar om kjøkkenet. Eg er som sagt langtifrå ferdig, vil jo gjere det meir koseleg. Me manglar også soklar, me har byrja legge gipsplater på veggene, og gulvet må det også gjerast noko med. Nokon som har erfaring med å male laminat?

Ellers MÅ de berre gå innom til Bodil-BO og sjå hennar kjøkken (som forøvrig eg var med å teikne, hehe). Deira kjøkken har blitt fantastisk fint, og eg kjenner at eg har lyst til å byte ut kjøkkeninnredninga likevel... Kryss fingrane for at eg vinn i lottoen på laurdag.

Tudelu. Gipsplateoppskruing på meg i kveld/natt.

15 kommentarer:

Jorunn sa...

Kjøkkenet ble skikkelig røft tøft med den sementgreia på flisene og så svart benkeplate da gitt. Utrolig hva litt/mye/mer/mest maling kan gjøre ja!!! Dere har virkelig fått det mange ganger så stilrent og koselig enn det var opprinnelig! Artig å følge med deg her inne Linda! Masse inspirasjon som vanlig! Skjønner ikke hvordan du rekker alt jeg :)
Lykke til med gipsplatejobben!

Hulda sa...

Så utrolig flott kjøkkenet deres ble! Så flinke og flittige dere er, men så er det jo veldig artig å pusse opp, og se resultatet av det man gjør. Likte veldig godt banneren din!

Christinas låvebutikk sa...

Kjempefint ble kjøkkenet! utrolig hva malig gjør!
Ha ei god natt!

Prinsesse Elin sa...

Jo takk link liste...hvor mange timer har jeg sittet til sammen????? MANGE! Det tar veldig lang tid. Å hjelpe meg som jeg har jobbet. Ville jo ikke kutte ut noen for jeg liker så godt bloggene som jeg leser.
Jeg har ikke fått prøvd meg enda på skrif og farger som jeg har publisert men jeg øver og øver her hjemme.
Ja så du kjøkkenet til BO. Fytti katta så flott. Hun har virkelig sansen for fine ting. Men ditt er ikke dårlig ditt heller og du har sansen du også. Ha en fin fredag. Klem:O)

Anonym sa...

Male laminat, sier du? Det går sikkert helt fint med Oxan gulvmaling, skulle jeg tro. Spennende å se hva du finner på. Kjøkkenet til Bo var nydelig, dere er et bra team:-)
Ha en flott helg!

Randi sa...

Ja jeg holdt på en stund jeg også før jeg flat til ro med de fargene jeg har nå. Men skulle ha skiftet hedder....men har ikke funnet den rette ennå. Må vel ut og t bilder når våren har kommet for fullt.

Ha en fin fredag

Klem

Fru Fjeldhammer sa...

Hei igjen

tusen takk for svar.

tror jeg kanskje skal ta frem malekosten jeg og, for det blir nok et par år før vi har råd til å rive hele kjøkkene og lage nytt.

Det er jo så gøy når man ser slike resultater som ditt kjøkken

kos deg med arbeidet videre og god helg"!!

Anonym sa...

Heisann. Ble jo kjempefint kjøkken!
Synes det er mange fine bilder du prøver deg med på bloggen, du finner vel det du vil ha til slutt, hihi..
Ha en fin helg:)

Bitte

Karna sa...

Kjøkkent ble kjempe fint, og stilig med de svartmalte diskplatene....jeg får lyst til å rive kjøkkenet jeg også når jeg ser alle de fine kjøkkene rundt om kring...men så var det de pengene da.

Ha en fin helg du også!

mali-mo sa...

Kjøkkenet var bare kjempestilig, og vet du, jeg syns betongen var fin. Kanskje enda mer dersom det hadde vært en glassvegg over den. Men litt tøft. Fabrikk-landstil kanskje? Ser dere har gjort litt av en jobb. Imponerende mpå jeg si!

Den nye bloggen din ser kjempefin ut. Så deilig med blogspot, da slipper jeg å styre med de annerledese rutinene for kommentarer osv i andre blogleverandører.

Hehe, litt lat tror jeg. Ha en kjempefin helg!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Wow!!! Så lekkert kjøkkenet deres ble :)) Du er jammen flink du .
Ja, gjett om du må kose deg maks med lilletulla før du begynner å jobbe igjen -godt for dere at det er noen månder til ennå!

Så flott at du flyttet bloggen din -skal linke :)

Ps, send med adressen din på
annichedesign@gmail.com
Vil sende deg en liten hilsen ;)

Anonym sa...

Så flott og koslig blogg du har. Jeg har fulgt med en stund og funnet mye inspirasjon. Da jeg fant ut at du opprinnlig kommer fra samme kommune som meg, fant jeg ut at det var på tide å legge igjen et spor.
Kjøkkenet ble kjempeflott.Vi har likt selv,men har malt veggene lyse,byttet gulv og fliser. Har ikke turt å male innredningen enda, men ser nå at det blir det neste prosjektet.Absolutt ikke farlig hvis vi får et slikt resultat. Måtte vise mannen min bildene din mamm har laget, og gi han beskjed om at slike vil jeg også ha. Håper han går i gang snart.;)
Ønsker dere en fin helg
Hilsen amo

Den gode feen sa...

Hei Amo! Så kjekt at du er heimante! Veit eg kven du er, he he? Kan eg spørre deg kor kjøkkeninnredninga kjem frå? Altså kva merke det er? Finn ikkje eit einaste merke på innredninga eller hengslene, så eg lurer fælt. Selgar visste heller ikkje. Ha ei finfin helg!

Anonym sa...

Trur ikkje du veit kven eg er,er nokon år eldre;)
Gjekk i klasse med ein del jenter frå der du kjem frå bl.Kari med samme etternavn som deg;) Vår kjøkkeninnredning er frå Ikea (kjøpt i 98),men "speila" er heilt firkanta på vårt,ikkje "buet" slik ditt er,hvis du forstår kva eg meiner :P
Hilsen amo

Den gode feen sa...

Hei igjen. Ja, eg har nemlig lurt på om det er Ikea. Måla stemmer nemlig overraskande bra. Men overskapa er berre 28 cm djupe. Trur dagens ikeaoverskap er 37 cm. Jaja, bagatellar. Kjekt at eg kan vere til inspirasjon for kjøkkenfornying :) Kari ja. Ho var fotballtrenaren vår. Har ikkje sett henne på maaaaange maaaange år. Ha ei god helg då :)

Related Posts with Thumbnails