tirsdag, april 01, 2008

Nye malerier




Medan kjerringa maler tak og vegger er mannen i atelieret og maler vakre kvinner. Neida, han er flink og hjelper meg, men han er også vanvittig effektiv på hobbyfronten. Her er ein serie på fem nye maleri han har laga.



Elisabeth Taylor og Lauren Bacall

Rita Hayworth og Ingrid Bergman


Ja, Ingrid Bergman ein gong til og Audrey Hepburn.

Bileta er til salgs for 350 per stykk, eller 1500 for alle fem. Akkurat for øyeblikket er eg utan bloggbutikk. Send Øyvind gjerne ein mail dersom du skulle vere intressert i å kjøpe bileta hans, eller bestille maleri av andre motiv. Adressa er: oyvindmidtengKRØLLALFAorganizer.net



Tusen takk for alle kommentarane angåande at eg har flytta inn i butikken min. Det blir bra her. Kjempekjekt at så mange har fulgt med i bloggen og denne delen av livet mitt så lenge! Og sjølvsagt kjekt at nye har kome til etterkvart.

Ha ein fortsatt fin tirsdagskveld!

21 kommentarer:

BO sa...

Øyvind, du er vanvittig flink! Eg er heilt imponert! Dette kan du vidareutvikla! Mal eit av din son. Hadde vore kjekt å sjå! Trur det er eit stort salsmateriale i slikt! Prøv også nokre positiv/negativ i sterke "in" fargar...

Christinas låvebutikk sa...

Hei! Nydelige bilder. Du var den første jeg hørte om da noen fortalte meg om interiør blogg!
Ha ei fin uke videre og jeg følger deg gjerne!!

Mariquita sa...

Hei
Har lenge vært en ivrig leser av bloggen din og blir gjerne med videre.
Du har vært en inspirasjonskilde til min egen blogg som så dagens lys idag - synes det var en bra dag å begynne på :)
Håper det går greit at jeg linker til bloggen din - og kanskje tittet du innom min også en dag :)

Utrolig flotte bilder mannen din lager - har sansen for svart/hvitt kombinasjonen.

Emmeline sa...

Han er jo bare KNALLFLINK den gutten:) Nydelige damer som kler bildene UTROLIG godt. Dette må vel være et røverkjøp for den rette kjøperen??? Tenker at disse bildene må passe perfekt i for eksempel et kafe interiør???? Enig med BO også, at han burde forsøkt å male ungene og at han burde prøve med knallfarger....

Ser til min store fryd at du plutselig har 35 hilsener på bloggen din på et blunk...
Merkelig hvor mye flinkere folk er til å legge igjen hilsener her på blogspoten.. Av gammel vane har jeg vært innom prikkene dine noen ganger i dag--hehehe. MÅ oppdatere linkene mine igjen skjønner jeg.

Skal du slette den gamle bloggen din eller?? Jeg er så glad i den. MEn det bildet du har i headingen her har jeg et anstrengt forhold til. Jeg var innom og tittet på dette flere ganger hver dag da du hadde to måneders bloggpause omtrent..hehehe... om og om igjen;) Glad du er tilbake dog uten bloggbutikken din intakt;)
Sees i morgen... Hilsen meg med en ørliten bloggtørkefølelse. Hmmmm---håper jeg opplever noe gøy i morgen som jeg kan skrive litt om. Det trengs i bloggtørkeørkenen!

Anonym sa...

For en fantastisk flink mann du har.

Nå har jeg lagt til ny link i bloggen min og er klar til å følge deg videre.

baremona sa...

Flotte bilder som mannen din har laget!!! Liker veldig godt valget av "modeller" !!! Jeg følger spent med videre på bloggen din!!

Inger sa...

Så flotte bilder!
Gratulerer med ny blogg - er sikker på at du kommer til å trives med blogspot (det gjør i alle fall jeg :o)

karna sa...

Gratulerer med ny blogg, og kjempefine bilder mannen lager.

Anonym sa...

Flotte bilder! Gratulerer med ny blogg!

Anonym sa...

jeg har ingen blogg selv, men vurderer å få meg en. Det er alltdi så koselig å være inne på din blogg. Jeg kommer til å følge deg videre...

Nette sa...

Her er det bare å slenge rundt seg med superlativer, men jeg skal ikke ta helt av denne gangen:) Men han mannen din er grusomt dyktig, det er helt sikkert.
P.S. altfor billig:)

umulie sa...

Gratulerer med ny blogg og for none flotte bilder! Jeg har vært en anonym besøkende på din gamle blogg, men skal bli flinkere til å legge igjen kommentarer. Er det greit at jeg linker til siden din?
mvh umulie

Laila sa...

Så flink han er!
Hadde jeg hatt en litt mer svart/hvitt stil, skulle jeg jammen meg kjøpt både Elisabeth Taylor og Audrey Hepburn!
Tror ikke han får problemer med å få solgt dem.

♥ H@rmoni ♥ sa...

Stilige bilder mannen din har laget!
Maler han med akryl eller bruker han en form for trykk?
Ha en fin uke! :O)

Anonym sa...

Takk for alle hyggelige kommentarer. Niks, det er ikke noe trykk, og jeg maler med akryl. Designene er mine egne, basert på fotografier av filmstjerner som jeg finner jeg på internett. Hepburn-fotoet jeg brukte fant jeg f.eks. på www.audreyhepburn.com
Det finnes massevis av internett-sider meg tusenvis av foto av filmstjerner, så det er ikke noe vanskelig å finne "råstoff",for å si det sånn ;o)
mvh Øyvind (fe-mannen)

Ingrid sa...

Hei! Velkommen over til blogspot - nå blir det enklere for oss alle å kommentere hos deg også! :) Jeg har lest bloggen din nesten helt fra starten tror jeg.. som du spurte om i forige innlegg.
Ha en fin vårkveld!

Ninas Lounge sa...

Hei. Jeg har også lest bloggen din lenge, det var den første jeg kom over for noen år siden. Gøy at du er tilbake igjen :0) For noen nydelige bilder mannen din maler, tar han portrett oppdrag også, f.eks at man sender han ett profilbilde? Gleder meg til å følge bloggen din videre. Linker deg gjerne til om jeg kan.

Merete sa...

Flinke, flinke Øyvind :oD imponert over kva den mannen får til!! kanskje han snart tek på seg oppdrag og malar eit slikt bilde av Maren????? Hadde vore knalltøft!
Kos dåko vidare med maling av tak, vegger, lerret m.m
(((Klem)))

Den gode feen sa...

Nina og Merete: Han tar på seg oppdrag ;) Send han bilder på mail så kan han vurdere om det går greit å male dei :) Tusen takk, klem Linda :)

Lavitadream sa...

they have a beautiful blog (old & new).
a their to work are beautiful
loves greet from germany
xo andy

Emmeline sa...

SÅ KUL HEADING DU HAR LAGET:) Jeg bare smiler for meg selv.... Du er så tøff! (Trolig må jeg kjøpe en elefant i gave til deg med en gang;)

Related Posts with Thumbnails