mandag, desember 08, 2008

Noko av det skjønnaste eg har sett

Jada, to innlegg på ein dag er det lenge sidan eg har praktisert. Men etter kveldens surferunde, må eg berre vise dåko desse bildene.
Dette er altså små bedårande, nydelege små hus laga av ei amerikansk jente (JESSICAJANE) på 23 år.

Er dei ikkje fantaastisk skjønne?

Små gnomar lagar ho også. Eg veit ikkje kva materiale ho brukar. Nokon som har forslag? Kanskje det er lufttørkande leire, eller fimoleire?

Eg syns desse husa, dei små gnomane og samansetjinga i "titteboksen" var superinspirerandes og fint. Berre synd at ho ikkje har fleire hus for salg nett nå.
Men bloggen hennar finn du her, og butikken hennar finn du her
Ok, det var alt for i dag. Kanskje eg er tilbake i morgon allereie? Formen er iallefall ørlite betre, så det er håp i sikte :) Tudeluuuu

7 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! Av en eller annen grunn hadde spamfilteret huka tak i den så jeg leste den ikke før nå.

De små trehusene er aldeles nydelige, skjønner godt at du falt for dem :-)

mali-mo sa...

Knallsøte gnomehus!!!!! Må inn og se. Syns det kan se ut som Fimo. Det kaniallfall sikkert brukes. Kjenner det klødde litt i fingrene. men sånne ting som dette har eg IKKJE tid til no heeehhhe ;)

Mjuka sa...

Åh vilket underbart hantverk!!
Ha en fin vecka
kramar Malin

Noralill sa...

Utruleg skjønne små hus!! Verkeleg inspirerande...Må sjekke ut den bloggen...

Lykkelita sa...

Så søte hus og gnomer - ja, det var til stor inspirasjon. Men i disse eksamens- og juletider er det bare å slippe tanken på nye prosjekter.
Ha en fin dag!

Anonym sa...

Du har en flott blogg, med masse inspirasjon! Jeg er ofte innom deg:-)

Fortsatt trivelig advent!

Kort og Søm sa...

ja, de var sjarmerende :o)

Related Posts with Thumbnails