tirsdag, juni 23, 2009

Tuuuuuusen takk

Tusen hjartans takk for alle gode gratulasjonar. Me set pris på kvar og ein. Dagane er hektiske, så eg er sikker på at eg ikkje kjem til å klare å svare på alle personleg. Derfor dette takkeinnlegget :)
I dag har me sett på bilder frå då dei to andre var nyfødte, og funne ut at mikrofeen (tusen takk for eit genialt kallenamn Emmeline ;) ) er ei fin blanding av dei to andre. Eg tykkjer han er mest lik storebror, medan pappaen tykkjer han er mest lik storesøster. Han er snill og god, og alt går kjempefint med oss. Tusen takk for omtanken :)

I mangel på tid til å laste opp nye bilete, repeterer eg bileta av dei nydelege alfabetkorta eg (Oooops, ungane ;) ) fekk av min kjære venn Kjartan, sist han hadde vore i Amerika. Dei er så fine at dei ligg trygt bevart oppå ei hylle i påvente av at mini og mikrofeen skal vere store nok til å bruke dei.
Håpar de hadde ei flott St.hans feiring. Her har me kosa oss heime, og berre slappa av.

Ha det godt så lenge!

5 kommentarer:

Velkommen til min kreative verden sa...

Dette var en fin blogg. For noen nydelige bilder av vakre barn: )

Ida sa...

Så flotte de kortene var!

Med 135 kommentarer på forrige innlegg så forstår jeg godt at du tar en felles takketale.. hihi :-) Har selv en gutt på snart 4 år og en liten en på 4 mnd, så jeg skjønner godt at du syntes det er hektisk nå i starten! Husk å NYTE dagene, selvom de er travle og til tider kaotisk - du kommer til å savne dem igjen fort :-)

Store klemmer fra Ida

Kort og Søm sa...

Nydelig liten baby, gratulerer!
Fredrikke :o)

Macki sa...

Vakre barn, vakre bilder og vakker blogg. Håper det er greit at jeg legger meg til for å følge bloggen din?

Anette {foreldremanualen} sa...

Flotte kort!

Related Posts with Thumbnails