søndag, november 22, 2009

Sju års LUKKE


Dette bordet kjøpte eg ein gong i tida på Fretex i Bergen (sukk, saknar akkurat den Fretex'en). Det er litt lite til å bruke som salongbord, men det tar lite plass og er ganske fint (trass i at bladhylla er skeiv og fæl). Det staselege bordet eg hadde i stova inntil i dag, er som tidlegare opplyst plassert i kjellaren på vinterferie. Har ikkje lyst til å male bordet, då svingar eg heller penselen på dette bordet her. Kor søren har malingsboksen med isblå maling tatt vegen?

I dag er det full fest i heimen. Eit koseleg boller-og-brus-selskap med store og små venner er overstått, og nå er det ein liten pause før me skal ha fest med alle guttane frå klassen og eit par til. Jubilanten er jublande glad, og eg høyrte at han nettopp utbraut "dette er den beste dagen i mitt liv". Herlig å vere 7 år og lukkeleg.

Ha ein fin søndag. Neste søndag er det den første i advent  :)

16 kommentarer:

ANETTESHUS.COM sa...

Kjempe-fint bord, Linda! Jeg har et som ligner veldig;) Ha en fortsatt fin søndag!! Høres koselig ut med boller-og-brus-selskap:)

Klem Anette:)

Barbros lille atelier sa...

Kjempefint bord! Fikk veldig lyst til å male stuebordet nå, merker jeg...

Så bra at jubilanten var fornøyd med selskapet!

Ha en fin kveld!

Klem

Blå-hvit samlemani sa...

Gleder meg til å se bilder av tanks kaken... Her i huset er det bursdag for 7 åringen på onsdag- hele slekta kommer. I neste uke engang blir det barneselskap for klassen....

Huset står på hodet, vi maler veggene i stua og alt må ut. Det er temmelig stress å tømme 4 bondehyller med bøker og pyntegjenstander skal jeg si deg!!!

Ha en fin kveld!

små og store drømmer sa...

Fine utskjæringer på bordet.
Lykke til med fest i kveld :)
Klem

Hyttehuset sa...

Så fint med slikt eit lite og triveleg bord.

Det må vere noko med Linda-namnet og moderne stil... Har du lese bloggen Livinglikelinda der ho presenterer rom for rom i heimen sin?

http://livinglikelinda.blogg.se/index.html

Kjempetøffe heimar har de begge to!

IfraLahell sa...

Lekkert bord! Elsker teppet ditt også. Er det PS fra Ikea? Er du isåfall fornøyd? Ønsker meg et sort og hvitt teppe her også.

Putene dine under ble kjempe tøffe. Bedre sent enn aldri er det ikke sånn?

Klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Flott bord...
Så herleg vere sju år og få all merksemd.. ;-)

sol sa...

Gratulerer med 7-åring!

Anonym sa...

Gratulerer med 7 åring :)

Minmill sa...

Det bordet var utrolig flott. Hadde jeg fått tak i det bordet du har til vinterlagring nå hadde jeg blitt lykkelig. Jeg har vært på jakt etter noe lignende lenge, men har ikke funnet noe enda. Men jeg gir ikke opp håpet. En dag er det min tur.

Ha en fin søndagskveld! Klem Minmill

Haust sa...

Å, eg likar så godt det lille salongbordet ditt! Det blir sikkert supert med isblå farge på det!

Ha ei god veke! :)

Drømmen om en eplehage sa...

Godt å se det er flere som ikke klarer å kvitte seg med bord. Mitt gamle, som jeg har flyttet med meg overalt, er vaklevorent og det er risikosport å ha varm drikke på det. Skvulper over...

Nei, det skal ikke ut i kulden enda heller. Ekte kjærlighet?!?!
Ha ei fin uke og gratulerer så mye med storebror!
God klem!

Drømmen om en eplehage sa...

Godt å se det er flere som ikke klarer å kvitte seg med bord. Mitt gamle, som jeg har flyttet med meg overalt, er vaklevorent og det er risikosport å ha varm drikke på det. Skvulper over...

Nei, det skal ikke ut i kulden enda heller. Ekte kjærlighet?!?!
Ha ei fin uke og gratulerer så mye med storebror!
God klem!

Trådsnella sa...

Skjønner såå godt at du ikke ville male det gamle bordet. Det har det nok bedre på vinterferie :)

Jeg har en "utfordring" til deg i bloggen miN! :)

Anonym sa...

Så kosligt å lesa bloggen din, Linda! Savnar deg kjempemasse!

Helsa 7-åringen og gje han ein god klem!

//Ingrid :-)

Pia sa...

Gratulerer så mye med sjuåringen!
Og så flott bordet ble!

Related Posts with Thumbnails