søndag, januar 17, 2010

Ei bloggefri helg


Eg bevilga meg sjølv ei herleg bloggefri helg. Har knapt lese nyheiter ein gong, og det var heilt herleg. Eg har kosa meg med Pepsi Max (det tomme glasset på bildet over), med masse god mat, og ikkje minst med familien. Mmmm, godt :)


Helga har vore koseleg, hektisk, og avslappande på samme tid. Kvart ledige sekund har eg vore i full sving med å sortere opp i alle utklippspermane mine, til å rive ut det eg vil ta vare på. Og viktigast av alt: kaste det eg ikkje vil ta vare på.

Eg druknar snart i interiørblad. Billy har hylle opp og hylle ned med blader.


Mange andre stader i huset står det også blader.

Eller det ligg i stablar.

Opp i søppelposen med Else Hege og Shabby Larsson. Inn i permane med Frida Mei og Retrovilla. Eg er rett og slett klar for enno meir farge nå. Enno meir farge enn det har vore til nå :)

Men oppryddningsjobben min er vanvittig stor. Det som ligg i søppelposen og på bordet over, er ikkje frå bladene de såg på dei andre bileta. Dei har eg ikkje rørt enno....

Ynskjer deg ei god natt og ei fin veke :)

17 kommentarer:

Emmeline sa...

Neeeeeeiiiiii
Redde Else Hege død eller levande!!!!

Uansett hva du sier så holder jeg Else Hege i live i mine drømmer... I en slags helgenaktigposisjon.

Da hjelper det ikke om Den gode feen tøffer seg med retroblomster i orange og knallgult. Det kan ikke måles mot gode gamle Else Hege som har flyttet og ikke vist det nye huset sitt i noe blad noe sted:)
Hvis du leser dette---- GI OSS EN LYD. Ikke bry deg om Den gode Feen. Hun er ikke helt i vater. Hun har drukket for mye Pepsi Max og det går rett i morsmelken sånn at hun må amme hver halvtime hele natten og derfor er hun så trøtt at hun ikke vet hva hun gjør;)

Jaja. Du får ha en god uke da Linda. Vil ikke snakke mer med deg nå når du vender Else Hege ryggen. PUNKTUM...finale:::)))) og god klem

Emmas utsikt sa...

Så flink du har vært! Ja hva skal vi med alle disse bladet som vi sparer og sparer? Jeg prøver å gi de bort av og til.

Kule puter her under forresten!

Ha det godt!
Emma

Anonym sa...

Så flink du er!!!
jeg bestemte meg for noen år siden at jeg sparer på enkelte blader - altså ikke alle interiør blader jeg kjøper, bare de faste - alle andre hives ut etter 6 mnd - hvis det ikke er feks et jule interiørblad - Inspirasjons permene mine ble ikke sett i alikevel....
MEN nå må jeg jo si at siden det er i allefall 3 år siden jeg gikk lei av de spanske bladene er det få blader som har kommet i hus egentlig - hadde håpt at jeg skulle få noen flere nå som jeg abonerer på BoligLiv og Elle, men jeg har ennå ikke fått de for mnd januar og river meg frustrert i håret!!!

Jen of MadeByGirl sa...

I love your blog...all your beautiful colorful pictures...!
Jen Ramos
'Cards & Prints You'll Love...'
www.madebygirl.com
madebygirl.blogspot.com

Tone sa...

Jeg er i full gang med å minimere interiørbladstablene her hjemme også og jeg lurer på om jeg noen gang kommer i mål! Haha :) Det er nå uansett utrolig inspirerende å gå så systematisk til verks og jammen meg så blir min egen stil klarere for meg. Det blir spennende å se hvordan fargene tar over hjemme hos deg nå ;) Godt jobba!!

Klem Lycheli

En fugl i hånden sa...

Hvor herligt og spændende arbejde om end ganske slidsomt også. Jeg har som du virkelig mange magasiner - måske kanp så mange som du - men har aboneret på adskillige om både børn, have, mad og bolig og håndarbede, så det bliver jo til en del. Har heldigvis løbende sorteret ud præcis som du er i gang med nu, for ellers ville de vist vokse os over hovedet herhjemme...
Smukke billeder fra hjemmet dit endnu engang også... Magasiner pynter jo vældig meget - i alt fald på billederne...

Ha en herlig mandag
Hilsen Helle

beate sa...

oj, for en jobb du har startet! men du og du så deilig når en får litt orden i sakene!

lykke til videre

ønsker deg en fin dag
(mmm, pepsi max... har vært uten siden juli...)

klem Beate

Brigg sa...

Huffja..det står på to do-listen min og. Men blir alltid utsatt. Imens blir stabelen bare større og større.

Finfine puter du har laget. Noe for epla?:-)

Hanne Mette sa...

Skal si du har vært effektiv i helgen. Veldig godt å få gjort sånne opprydninger innimellom.

Lykke til med prosjekt mer-farger. :)

Fruen sa...

Hej Linda...
Jeg har lagt en award til dig inde hos mig.. Jeg ved ikke om du er til den slags, men du kan tage den el bare vælge at nyde mine ord til dig og din blog.. :)
kh Rakel.

Anne den Greie sa...

Godt å se at det er blader "over alt" hos deg også! Men du er nok flinkere til å ta vare på utklipp og saker du vil ta vare på. Full av imponasje! :-)

Anne G

Patina-H sa...

Uff ja, det vert mange interiørblad etterkvart, og det er eit stort tiltak og gå laus på den jobben du er starta på....
Men kanskje eg vart inspirert til å byrja eg og...
Eg er iallfall veldig på å få UT litt av ALT ! ;)
Lykke til med rydding !

Minmill sa...

Måtte flire litt her av Emmelines kommentar. Den dama kan skrive. Jeg aner jo ikke hvem Else Hege er, men jeg skjønner jo at det må ha vært noen med stor påvikningskraft. Du kan jo kanskje fortelle meg.....

En gang prøvde jeg meg på å lage inspirasjonsperm, men det endte opp med et halvveis prosjekt. Jeg fant ut at å sette binderser i bladet holdt godt for meg. Må innrømme at det hoper seg opp med interiørblader hjemme hos meg også. Jeg kjøper nok litt for mange av dem jeg også. Men det er jo fint å ha stabler av dem framme da, synes jeg. Hos meg er det Boligliv som er favoritten, men jeg kjøper en haug utenom. :)))

Ha en fin uke, Linda. Klem fra Minmill

Idun // Breidablikk sa...

Et imponerende arbeide du har lagt ned i helgen må jeg si! :) Og hadde bladene mine sett så ryddige ut som dine, hadde ikke jeg hatt samme problem tror jeg ;) *klem idun* PS: ligger noe til deg inne hos meg :)

Ylva sa...

vad underbart fint och välordnat!
/Ylva

Carina sa...

Jeg elsker stilen din, og bloggen din :D Du har mottatt en award på bloggen min :D

Jeanette Jess1 sa...

Jeg er så enig, nå er jeg også klar for mere farger ;o))
Skulle absolutt tatt en slik helg jeg også,men lysten til å starte har ikke akkurat kommet kastet på meg ennå...
Har alle interiørbladene mine i kistebordet,men må vel gjøre noe snart for det er ikke lenge til det er fullt.

TAkk nok en gang for masse innspirasjon ;o)

Related Posts with Thumbnails