torsdag, februar 18, 2010

4 elefanter kom marsjerende


På yngstemann sitt rom/vårt rom er det elefanttema. Den knallfine elefant-uroen fekk han av nokre gode venner av oss i velkommen-til-verda-gåve. Elefant-uroen vart designa i 1975, og har vore den mest-selgande uroen til det danske familiefirmaet Flensted gjennom tidene. Eg er så glad over å ha ein slik skatt i huset. Og Simon ser ut til å vere glad i den han også :)

Dette bildet er lånt frå heimesidene til Flensted.

Til dåpen fekk han den knallfine elefantlampen frå ZooooLights i gåve, og når eg omsider får tutle meg til å kjøpe Sebra-sengetøy med elefanter på, så kjem det til å bli sus over det. Trur eg :)

Ha ei riktig god natt, god morgon alt ettersom. Tudeluuuu!

15 kommentarer:

Lillan sa...

Innom for å ønske deg en god helg!!

Det er så herlig å være her inne!! nydelige fargeklatter overalt:)

Lillan

Drømmen om en eplehage sa...

-syntes at veien var så interessant at de ville ha med seg en annen elefant...

Kjære,har du lest mail i det siste?

mali-mo sa...

Fine! Og det minnte meg på noe...hadde glemt deg her ;)

Er du i rute?

Mina sa...

Hei!

Så søt uro:) Og den elefantlampa var utrolig fin!! Er det vegglampe? Skjønner godt at minsten er fornøyd med disse tinga;)

Nydelige vårlige puter under her også! Men du, har du fargekoden på det gule speilet over sofaen din? Og på det isblå bordet ved siden av?:) Veldig fine farger som jeg har vært på jakt etter. Det tar så tid å finne frem til riktige farger, så om du har kodene på dem, blir jeg superglad!:) Skal pusse opp en del møbler i ukene som kommer:)

God helg!:)

Klem fra Mina

Ulla V. sa...

Sikke nogle dejlige elefanter din søn har på sit værelse. Jeg bliver nok aldrig træt af elefanter....eller din skønne boligstil. :))

Har du set de vidunderlige keramik elefanter som Theresa har i sine super fine shop? (www.sortlakrids.dk) Dem skal jeg have købt et par stykker af.

Rigtig god weekend. :))

Jeanette Jess1 sa...

Jeg tror det er noen slektninger av disse som har trampet rundt i hodet mitt i ettermiddag, så akkurat nå er jeg ikke spesielt begeistret for elefanter ;)
Men denne uroa og lampa derimot, var Kjempeflott !!!

Barbros lille atelier sa...

Så flott uro! Er jo en liten elefantelsker selv så falt virkelig for den og lampen:-)

Gunnhild sa...

hei Linda..du har så deilig en blogg!
jeg blir glad av å komme innom her, og er superglad for at jeg har funnet den :)

i helga skal jeg prøve meg på en sånn kanzashi blomst du har vært så super å lage tut av!! takk!!

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Så fine elefanter.
Gleder meg til å se resultatet med alle de fine elefant detaljene på plass.

Ha en fin helg

Klem fra Eva Elisabeth

Jill sa...

Elefantlampen var supersøt!
Uroen oxo!
Ha en kjempefin helg!

Fargebarn sa...

Heisann!
Jeg har også sett på denne lampa. Ganske så stilig. Elefantene i uroen minnet meg om en wallsticker gutten min har på rommet sitt. =) Fås på thewallcompany.dk

Ha en fin fin helg!

Janne sa...

Nei så herlig;)

Super helg til deg,
Klem

atinybitofheaven sa...

Så søøøøte :-)

Helgie gutten din- de er en ekte skatt :-)

God helg videre :-) klemmer

Grannylovestoknit sa...

Morsom uro!
Sender deg samtidig skryt for bloggen din; er innom bloggen din hver gang jeg er på bloggerunde!
Fortsatt fin søndag!

jette sa...

Den uro havde/har (jeg tror den ligger et eller andet sted i huset endnu) til vores ældste, som nu er 23. :-) Og jeg synes den er lige fin i dag.

Related Posts with Thumbnails