fredag, april 15, 2011

Enkelt og greit

Så har eg omsider fått tutla meg til å legge ut framgongsmetoden for sying av særdeles enkel pysjamasbukse på oppskriftsbloggen. Eg håpar eg har klart å formidle framgongsmetoden sånn nokolunde forståeleg. Du finn den i oppskriftsbloggen ved å trykke på Sprelske Høner bilete i venstre marg her :)


Ah, så herleg det er med helgefri og påskeferie. Me skal vere heime nå i første del av ferien. Støv skal børstast vekk frå metalldetektoren og den fjernstyrte båten til eldstemann, det skal ryddast opp meir i hagen, og eg håpar å komme lengre med oppussingsprosjektet i gangen i 2.etasje. Mest av alt gledar eg meg til å vere heime på dagtid, og kosemose gjengen min :)

Men nå: strikking i sofakroken.

Ha ei finfin helg du også:)

10 kommentarer:

Nin sa...

Hørest ut som en herlig påske!Ønsker deg og dine en flott en!Gleder meg til å se!

ANETTESHUS.COM sa...

Ja, så herlig med påskeferie!! Ønsker deg og dine en riktig fin helg og en SUPER start på påskeuken!!

STOR klem
Anette:)

Synnøve sa...

Jeg kjenner en dragning mot å prøve meg med symaskinen en dag, men jeg vet ikke helt om jeg tør! Bokmerker mønsteret ditt, så får vi se! :D

soisses-dasleben sa...

SO SWEET!!!! :) i like the pictures...

Fru Fjeldhammer sa...

nydelig frøken men veldig kul bukse!

Ha en flott påske, her starter påsken med full sol.. blir noen hjemme dager før vi reiser på hytta!

klem

Nina sa...

Hr sullremullret med tanker om å male hammocken vår - i flere somre - og nå blir det hjemmepåske for meg og fjortisdatteren. Egentlig skulle vi vært med gutta på håndballcup i Danmark, men formen tilsier at det er best å holde seg hjemme. Og jeg har bestemt meg for å male hammocken blå - og har tenkt blåfarger denne uka. Det kan hende jeg kan komme i gang. Det første er jo å kjøpe et malespann - og det er overkommelig.

Og så soser jeg jo inn her og ser JOJO ;). Yes. Linda-JOJO. Må ikke det bli bra da?

Klem og god påskehelg til deg og dine ;).

Englehagen sa...

Så søt bukse og for en søt liten modell:) Er jo så søtt med sånne små i pysj.Fikk lyst til å prøve og sy sånne til voksen også.Kult med egensydd kosebukse og forklaringem din så ikke så veldig vanskelig ut.Jeg er nemlig så dum når det gjelder oppskrifter,har vanskelig for å skjønne rett og slett:) Ha en flott helg i fe huset:) klem

Sissel sa...

Så fin!! Dette må prøves :)

Eirin sa...

Det nederste bilde var rett og slett til å spise opp:)

Anonym sa...

Hei, så utrolig søt bukse, modellen bar den helt perfekt. I år er det hjemmepåske her, så her har vi rakt og vasket vinduer i nydelig vår. Da er det tid for å tenke på hagemøbler og her har jeg et lite tips. I alle år har vi handlet hos www.sommershoppen.no
Der har de et godt utvalg og en personlig sercice som du skal lete lenge etter. Nytt av året er at de har nettbutikk, og prisene er bra også!! Så hvis du ønsker å fornye, så anbefaler jeg de. Ha en riktig god påske, gled meg til å følge bloggen din.
Hilsen Bente

Related Posts with Thumbnails