lørdag, april 30, 2011

Sol ute. Sol inne.


...sol i hjarta. Sol i sinnet. 
I dag byr eg på litt gule drypp frå morgontimane.
Sitrongult og solgult.
Herleg.



 Skitne gule crocs i str 26.
Eller det er vel kanskje strengt tatt Heelys.
Nye skapningar er om ikkje lenge på veg inn på Epla:


Solgul gammal Rostibolle passa perfekt til dagens potetsalat.
Og for så vidt til den gule barneteikninga som heng på veggen i bakgrunnen ;)


Salatbestikket frå Spiegelburger er like fint nå, som det var for 3 år sidan då eg fekk det i hus (kjøpte det på ein bokhandel nedi her (av alle stader)). Først i dag oppdaga eg soppelogoen som er stempla inn i stålet. Kjekt å oppdage nye detaljar på gamle ting, he he. 
De veit: små barn, store gleder ;)


 I morgon skal denne gjengen og fleire andre skapningar fotograferast på skikkeleg vis.
Ungane skal leike butikk i hagen, og sola skal nytast!


Ha ein fin laurdagskveld

Hei og hå herifrå :)

PS! Så kjekt at fleire tar turen til Oslo. Me får det nok kanongøy - det er eg sikker på !

14 kommentarer:

ReVinyl sa...

Gult er gult!!

Så mange fiiine dyr du/dere? har laget. Gubben har kanskje sagd og du tapetsert? ;)

Gleder meg til å se mer nøye på de!

Jeg lurer på om jeg må få meg en egen data snart...Geologgubben min jobber så mye mot et firma i usa så maskina er ofte opptatt på kveldene ;) Glad jeg er ferdig når jeg går hjem for dagen jeg...

Ha en deilig søndag med familien!
Det skal jeg ;) Klæm

Anne sa...

Knallskjønne dyr :-))) Blir gøy å treffe alle på glansdagen. Du har forresten en superskjønn blogg som er kjempekjekk å følge, veldig inspirerende, særlig siden vi har barn på omtrent samme alder :-)))

Huset sa...

God lørdagskveld! Og gult er kult, eler som datteren min sa en dag: "solen er min, for gul er min ynglingsfarge"

tempo.dk sa...

Gult er helt sikkert kult - også her i huset. Fine billeder. Bente

Trådsnella sa...

Gult er lekkert lekkert lekkert!!

Utrolig kule jungeldyr dere har laget! :)

Berre Kristin sa...

Koselege dyr!! Og nett no er gult min yndlingsfarge også.. Blir sitronte her;)

Skjerstad sa...

Så mye fint å hvile øyet på :) Jeg er veldig glad i gult . Likte de tapet dyrene du har lagd , veldig dekorative :)
Ha ei fin helg videre :)
Hilsen Janne

I en Sving sa...

Så masse fine dyr da :)

Beate sa...

Så herlige bilder, og de dyrene var utrolig søte.
Ha en fin søndag Linda!

tonje boganes sa...

Herlige friske og gule ting.
Ønsker deg en fin søndag
Klem Tonje

Marta - litt mitt sa...

Friske og herlige bilder!!!
Ja, Rogalan er fantastisk nå!!!
Tenk om dette været varer hele sommeren!!!:)
Ha en fiiiin dag!
Klem!

Marta - livet på landet sa...

Ser at d'en i Rogaland ikke kom med!
Må bare presisere at jeg altså vet at den skulle vært der:) Hihi:)

Petra / Popetotrora sa...

Vilka härliga solgula bilder! Och de tapetserad edjuren är verkligen fina!! :)

Bare Beppe sa...

Hærlige dyr du har da :) Og flotte gulfarger :) Er litt på gult selv for tiden! Klem Beppe

Related Posts with Thumbnails