søndag, mars 25, 2012

Eva Solo - vasar

For litt over ei veke sidan gjekk Fabelaktig bloggtreff av stabelen. Eg skamkosa meg blant herlege Rogalandsbloggarar. Dagdrømmeren (superskjønne jente) opna den knallfine heimen sin for oss andre. Fabelaktig Maia (ei anna superskjønn jente) hadde fiksa knallfine goodie-bag'ar. Det var loddtrekning, det var handling, det var god mat og drikke, det var kjekke jenter og det eine toppa liksom det andre. Ein utruleg kjekk kveld med andre ord. Om du har lyst: stikk innom til Maia her, for å sjå kva me fekk i goodiebag'en frå Den Franske Landstil.

I loddtrekninga var eg så superheldig å vinne to fantastiske Eva Solo Florentine - vasar som passa perfekt inn saman med Ikea-glassvase-samlinga mi. JIPPI! I dag var det tid for å forevige dei finfine vasane, men eg hadde berre så vidt fått rigga meg til før to små lukketroll (skitne sådanne etter uteleik i sandkassen) kom inn i synsfeltet. Dei byrja straks å setje Ikea-vasane oppå kvarandre.
"Se mamma, vi har bygget en sopp"...
Welcome to my world :)



Håpar på ein solrik og fin søndag i morgon.

Natta :)

11 kommentarer:

Annfrid sa...

Ja, det var en fin, fin kveld. Jeg var også så heldig å få med meg den skjønne vasen:-)
Ønsker deg og dine en fin søndag i sola :-)

Klem

Lisette sa...

Hei Linda, fin fin søndag til deg også....fin vase, passet ypperlig hos deg;)

beate sa...

He, he... Skjønningene!

Grattis med flotte gevinster

Nyt dagen

Klem

Hegeslilleboble sa...

Så nydelige vaser!!! Og flotte bilder du viser også, herlige barn :). Ha en fin søndag.

Tullefrans sa...

Så flotte vaser! Eva Solo er et fantastisk merke.

Og jeg blir så sjarmert av barna dine! For noen herlige, vakre skapninger!

Riktig god søndag til deg :)
Klemmer fra Frans

cathrine - trettien [31] sa...

Flotte bilder av de fiiine vasene! Herlig med linseluser... Her stikker de av bare de ser kamera! Ha en fin-fin søndag!

SamogSofie sa...

skjønne vaser , og skjønne unger!

Mari og lillegutt sa...

Det var nydelige vaser :) Og nydelige barn :) Ha en fin kveld

Kristin sa...

Du og du så nydelige unger du har! Herlige bilder..

Helene sa...

Så utrolig lekkert det var med bare de hvite vasene! Du ga meg en ide til å de inn hvite vaser i min butikk. Takk ;)
Helene.

tonje boganes sa...

Superskjønne de ungene dine! Akkurat noe slikt mine også kunne gjort:)
Herlige bilder av de

Klem Tonje

Related Posts with Thumbnails