tirsdag, april 17, 2012

Flink, flinkare, flinkast


Hugsar du innlegget mitt om dåpen i heimen til Bodil Bo?
I dag byr eg på bilete av den fantastiske invitasjonen me fekk i forkant av dåpen.

Bodil er, forutan å vere ei av mine beste venninner, også ein av dei aller flinkaste eg kjenner. Ikkje berre tar ho fantastiske bilete, ho lagar det kulaste, finaste og beste grafiske designet også. Eg har bestilt julekort av Bodil før, der bileta av småfeane var sentrale. Med dåpsinvitasjonen beviser ho at ho kan lage dei flottaste invitasjonar/kort også utan foto som sentralt element. Så inspirerande og kjekt. Det beste er at du og eg kan bestille både fotografering og grafisk arbeide av henne. Det er nesten så eg får lyst til å bestille julekorta allereie, he he.

Eg har tjuvlånt    eit bilete av 
dåpsbarnet også. Mitt kjære fadderbarn.
Ikkje berre er Bodil flink reint teknisk og kreativt.
Ho er nemleg ei av dei flinkaste til å lage vakre
 barn også. Har du sett skjønnare skjønnas
 enn han her, kanskje?
Sukk
 


Ha ein fortryllandes flott mandagskveld, ei god natt og ein flott onsdag i morgon
 

19 kommentarer:

Ingrid Riddervold sa...

Lekkert!

Malin sa...

Kjempestilig! både invitasjon og bilder. Ho er jammen super flink:-)

Malin

Karianne Vikse sa...

Så orginalt anderledes og kjempe fint.

Bloggen din er flott altså

Mvh Karianne

Ulla sa...

SÅ koselig innbydelse da!:) Herlig å se:)

Lisette sa...

Så mange fine ord du skriver om din kjære venninne, det er en god venn det!;)

Øyeblikk sa...

Og så er ho så levande, løyen og livlig! Bodil Bo er topp! Men det er du også Linda :)

Klemmings!

Blåbærlina sa...

lovely!!

Ninaklem

Zopp Design sa...

Det er jo så kos med flotte invitasjoner i posten :)

Vi har en give-away på gang. Kom innom og vinn fine premier da vel :)

Mona sa...

næmmen helledussen! nå ble jeg verpesyk, gitt!!!!!

VeroNot sa...

Nydelige bilder! Og så super kreativ! :) Håper du får en fin dag!

Kirsti sa...

Så utrolig tøft laget! Jeg fikk også lyst til å lage sånne invitasjoner...må bare finne noe å feire (ettersom det ikke blir dåp hos oss) ;)

Kirsti

Unknown sa...

Å herlighet for en nusselig baby! Blir (nesten) babysyk igjen jeg!
Gleder meg til å hilse på Bodil jeg, hun virker så koselig :)

Ha en fin kveld, Linda!
klem klem

AvMeg sa...

Kjempeflink er hun :) Veldig fine :)

Fru Usken sa...

ååååå for ein nydelige liden gutt <3 sånnein så nesten får meg t å revurdera at min siste blei født for 3.5 år siden...sukksukksukk! <3 såg sjikkeligt gjennomført å fint ud alt og, herlighed, virka t å ver flinke hu damå der ja:)
bli m på giveawayen min då! den e isje så store, men e tanken så telle?;)
klem:)

Hildemor sa...

helledussen for en sjønnas:), bilde av føttene var og sååå fint:).
Klem

helopdesign sa...

Wow! Den var jammen fin:)

Fin onsdag til deg*

BO sa...

Snille snille Linda!!!! Nå vart eg rørt og utrulig stolt! DU er snill og lika flinke! Guuu kor gode me begge er å laga fine ungar! :-D
klempåklem

Fruehuset sa...

Heilt enig!
Bodil er jo reine kunstnaren:)
Kjempe flott og unik invitasjon.

MaritSyux sa...

Åh! Så flotte bilder ^^ Nydelig!

Related Posts with Thumbnails