torsdag, april 12, 2012

Sminkefavoritt III


Dagens sminketips er denne L I P G L O S S'en frå H & M. Den finst i mange fargar, men eg pleier bruke fargelaus og gjerne med favorittlebestiften under. Lipgloss'en er seigare enn andre lipglossar eg har prøvd, og sit derfor lengre på. Blank og fin. 
Det aller beste er prisen: 29.50 kr !!

Simon bruker ikkje lipgloss, men dei nye solbrillene mine brukar han. Sjå det lure smilet ;)

Tusen takk for responsen på Mercedes/Pizza/Peace-innlegget, eg har skratta innvendig i heile dag. 

Ein god latter forlenger visstnok livet, og eg har tent inn nokre ekstra dagar på dette Peace-symbolet, gitt :)

Fin torsdagskveld til deg som les dette!

13 kommentarer:

Lisette sa...

Åhhh takk for tipset, savner en seig lipgloss!

Martha sa...

For en herlig Simon..
..og jeg lo godt av det forrige innlegget ditt..fantastisk !!
Ha en superfin helg(snart) ..vi drar til fjells med masse venner,både små&store..

Klem!!

AvMeg sa...

Lipglossen falmer helt med de supertøffe brillene - skikkelig retro :)

Anonym sa...

Takk for tips om lip gloss! De solbrillene du har er jo abfab! Hvor har du kjøpt de?


Ha en god kveld!

Birgitte :)

Den gode feen sa...

Brillene er også frå H & M :)

Cecilie sa...

WOW!!
LIpglossen ser flott ut og så utrolig fine briller!!! Er det lov å spørre hvor man kan få tak i slike herligheter?

Cecilie

cathrine - trettien [31] sa...

Herlig, særlig han på nederste bilde! Fine! Likte tavleveggen din, har også en tavlevegg på kjøkkenet men har konfiskert krittet da veggen ble så hvit og slitt av all krittingen. Hadde peace-armbånd på jobb og manndominert som det e ble det jo selvsagt også oppfattet som bilmerke der og! Haha!

Anonym sa...

Denne lipglossen er kjempegoood! Eg og svergar til denne. Det er ikkje alltid dyrast er det beste altså;) Og det kan ein jo like.

Likar bloggen din veldig godt, og spesielt at du er frå Kvinnherad;) Blei tipsa om bloggen din på psstsladder.

Hejdå.

deconordic sa...

Hahaha!!! Takk for billig-gloss-tips og en høylydt og god latter over merce-freden i heimen din.

God helg!!

Øyeblikk sa...

Hahahahaaaa - no måtte eg flira av pizza-peace innlegget ditt :) Nåke så herlig. Og så DIGGER eg det øverste bildet i dette innlegget, LekreLinda med tøffaste luggen, typete solbriller og smaske lepper! Woohooo, no kan sommaren berre komma til Stavanger : ) Ellers må eg seia at Simon kledde solbrillene også!

Fredag i morgon, det liker eg :) No skal eg stupa i seng og sova to timar i timen, så er eg ekstra utkvilt til helga!

Klem Eli :)

Jessica Hubow sa...

Hei! Jeg fant bloggen din og jeg elsker det allerede: DI foreslår at du gjør et innlegg om dette merket jeg fant, Boca do Lobo, sine brikker er fantastiske!
http://bocadolobo.com

Jessica Hubow sa...

Hei! Jeg fant bloggen din og jeg elsker det allerede: DI foreslår at du gjør et innlegg om dette merket jeg fant, Boca do Lobo, sine brikker er fantastiske!
http://bocadolobo.com

Anonym sa...

Herlige godguten med fine solbriller:D
Fin fin helg te dåke!

Klem

Related Posts with Thumbnails