søndag, juli 05, 2009

Dundelina


For ei tid sidan fekk eg ein e-post frå Monica - designeren av barneklemerket Dundelina. Ho les bloggen min, og hadde så lyst å sende ei gåve til minifeen. Etter nokre dagar kom ei kjempefin gåve i posten. Det var ei bok av Roald Kaldestad (Dundelina og det gamle huset), ein av spøkelsefigurane (Elmert Elg) frå boka og ein nydeleg kjole. Tuuuusen takk!
Kjolen er sydd i eit herleg stoff av litt tung kvalitet, og har ein tøff fargekombinasjon av aqua og rødt. We love it :)
Håpar alle har hatt ei herleg helg! Me har slappa av i og rundt huset. Etter tips frå Bodil Bo kjøpte me rutsjebane/sklie som fører ut i plaskebassenget - og gjett om det har vore flittig i bruk.
v
Me får gjort litt arbeid innimellom all kosen også, og då kosar eg meg ekstra mykje. Nå er alle hekkane nyfriserte, sprekkene mellom gatesteinane er reinsa, grunnmuren er nymalt og det er kome opp trappetrinn i halve trappa inne. Det blir berre sååå fint, og eg er lukkeleg for at me valgte denne løysinga. Bilder kjem om litt :)
v
Ha ein fin søndag :)

17 kommentarer:

Olstad sa...

veldig fin kjole. Riktig god søndag. Vi har fått rein og det var godt. Her er så tørt så tørt.

Tulip sa...

Jøss, så koselig da! Kjempefin kjole!
Trappa blir jo ikke til å kjenne igjen. veldig flott!

Ha en fin dag:)

Hem och Lycka sa...

Jättefin klänning, så söt och så snällt!

kram Mia

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

God Morgon!!!
Så sött!!!!
Ha en jätteskön söndag!
~♥Millemamman-Kramar♥~

Høvebakken sa...

Kjempefin kjole:)

lise sa...

Ikke sant det er en herlig bok? Min lille jente er plutselig blitt stor, så jeg håper Dundelina kommer i større størrelser etter hvert.

Ha en forrykende flott søndag, her gleder vi (jeg i alle fall) oss over skyer og en pause i heten. Får bare ikke håpe den varer resten av måneden.

Fru Jensen's sa...

Ååå så heldige dere er! Satt å så på den kjolen i går, har s¨lyst på den til lillesnupp!
Ha en finfin søndag videre!

et kjært hjem sa...

Så fine ting, veldig koselig med pakke i posten!

Perlehvit sa...

Så flott gave da! Nydelig kjole!!

Elsker trappeløsningen deres altså! Beautiful!:)

Ha en fortsatt deilig søndag!:)

Smineset sa...

Nydelig kjole! Så utrolig hyggelig av henne og sende en så flott gave til deg! ;-)

mali-mo sa...

Superdamen!!!!! Hekker, grunnmur, trappetrinn....vil dere ta dere en tur til oss nå når dere snart går tom for jobber hjemme ? Fnis ;) Blir litt imponert nemlig ;)

Og du, lurer på om du kan tipse om noen flotte butikker i STavangerområdet? Vet det er en barneklær butikk i sentrum, der i gågaten, som selger Ticket bla, men jeg leter etter en som selger Cupcake? Finnes det?

Barnestæsjbutikker hadde også vært kjekt, hvis du har noen gode forslag? På interiørfronten blir det vel en tur på Berheim og Villa Rosa tenker jeg ;) Viktig å planlegge sommerferien godt, får nok stappet i stasjonsvognen i år også tenker jeg ;)

Rusje uti plaskebassenget er smart, det har lillemalien også. Og jeg sitter ved siden av i skyggen med føttene uti :) Ha en flott søndagskveld!

Henriette sa...

Gratulerer med ny liten fe sidan sist eg var innom:0)

Frøken dings har ein lik Dundelina kjole, og då me var på Mallorca nettopp måtte eg vaska han for han nesten kvar kveld, då det var det einaste ho ville ha på seg;)

Ha ein fin sundagskveld.
Klem:0)

Unknown sa...

Så heldig du er! Nydelige ting du fikk i posten. Pakke i posten er jo alltid gøy, selv om det er noe man har bestilt selv og vet hva er. :) Da er det jo ekstra stas når det som kommer er en overraskelse. Ha en god natt!

the Folding chair sa...

Wow! så utrolig heldig minifeen er! nydelig pakke.

Huset i Hagen sa...

hei på deg! Først må jeg få gratulere deg kjempemye med den nydelige prinsen din. Beklager treg hilsen, men det er så lenge mellom hver gang jeg blogger nå, sommervarmen har visst slått meg helt i svime. ;0) Herlig å lese alle disse flåtte innliggene dine. :0) Trappen deres blir jo bare så lekker! Og så nydelig pakke i posten da! Skulle visst hatt en liten snuppe igjen jeg også hi,hi! Kos dere videre i sommer! Klem fra Anita

Lena sa...

Hei på deg :)
Så flott at du sa ifra, tusen takk. Blir jo veldig forvirrende med to Madam Mimer ;)
Er ikke helt sikker på hvorvidt jeg kan kreve at hun nr 2 ( som forøvrig hadde en veldig fin blogg) må forandre bloggenavnet sitt heller :S ...håper hun velger å gjøre det, nå som jeg har gjort henne oppmerksom på dilemmaet.

Nydelig Dundelinakjole i den fineste fargekombinasjonen :) Den passet jo den lille feprinsessen din perfekt.

Å som vanlig får du unna supermasse selv med en liten en, du er bare så supereffektiv at !!!

Jeg driver å moter meg opp til en mulig flyttesjau her...ikke akkurat publisert, men vi ender vel mest sannsynlig opp på sørlandet en plass mellom Arendal og Søgne. Så her er det såååå spennende for tida. Hvor mye får man solgt for ..?... , er jo det som avgjør alt ;)
Vi krysser fingrene for at det blir før jul, her går nemlig ikke boligsalget av seg selv hehe...
Ha en fortsatt deilig sommer, og husk å kose deg masse ( ikke bare styre så mye *smil* )
:)

Linda sa...

Så søt kjole da gitt! Heldig dere var!

Related Posts with Thumbnails