fredag, desember 30, 2011

Farvel 2011

Ja, då er det straks på tide å takke farvel til 2011.

Me er vel heime etter ein herleg avslappa juleferie. Huset var reint og ryddig då me fòr av stad, og å knipse desse bileta var omtrent det siste eg gjorde før eg sette nøkkelen i låsen og vrei om. Nå er tilstanden ein anna for å seie det slik. Det flyt over av klede, posar, leiker og anna draks.



Juleferien hjå mamma har vore utruleg god. Trass i Dagmar og det dårlege vèret generelt. Snøen glimra med sitt fråvere, men skulle småfuglane i Sunnhordlands omegn verte lei av makkar og insekt, finn dei iallefall heimelaga gourmetmat i mamma sin hage på Sæbøvik. Spread the word.

Fuglematen er laga av fuglefrø frå daglegvarebutikken, delfiafeitt og ymse kakeformer. Me valde å hengje ferdigstivna fuglemat ut med formene på - for å hindre at det rasa saman ved første kontakt med fuglenebbet. Dette vart ein suksess. Kvar dag kikka me ut stoveglaset på glade blåmeiser, kjøttmeiser, nokre traster og ei raudstrupe.  Spanande for ungane, og kjekt for mora å oppdage at etterkomarane også intresserar seg for småfuglars ve og vel.
 

Sånn i tilfelle eg ikkje rekk det i morgon - eg er vel oppteken med å rydde på plass dagen lang ser eg for meg - så vil eg nytte høvet til å ynskje dykk alle eit formidabelt flott 2012. Måtte alle kjende, vener, familie og blogglesarar få eit skikkeleg Godt Nytt år! Eg kryssar fingrane for eit år av det gode slaget.

Tusen takk for alle helsingar og fantastisk kjekke kommentarar i året som straks er over. Dei gledar meg langt inn i hjarterota, og truleg meir enn de anar. Tuuuusen takk.

Ha ei god natt, i morgon på desse tider er det like før det brakar laus ;)

36 kommentarer:

Camilla Wedel Sivertsen sa...

Rigtig godt nytår herfra. Tak for skønne billeder og indlæg i 2011. Håber du fortsætter i samme stil!

Marlene sa...

Godt å høre dere har hatt en fin ferie, tross litt storm ol. :) herlige bilder. :)
Godt nytt år til deg!! :)

Klem

Ellen sa...

This looks perfect! Too perfect :D
Ja, jeg har nettopp kastet meg over bloggen din og jeg kommer til å følge med fremover ser jeg. Lykke til med alt, og supergodt nytt år til deg!

Ellen

Elisabeth, innerst i veien sa...

De fuglekakemennene er supersøte. Ha en fin nyttårsfeiring.

Tove sa...

En riktig fin nyttårsfeiring ønskes dere
Klem Tove

Anonym sa...

Takker for inspirasjon i det gamle, og ønsker deg et riktig Godt Nyttår Linda!
klem Laila

elviras drops sa...

Hei!
Du har ein super inspirerande blogg. Her lagde vi også fuglemat i pepperkakeformer. På grunn av at det var vanskeleg å få dei heile ut av formene hengte eg dei fleste opp med former og det fungerte. Dei få eg hengte opp utan varte berre eit par dagar før dei ramla ned, så ikkje anbefalt. La ut bilder av dei på min heilt nye blogg viss du har lyst til å sjå:-)
Mari

Heddas gode grunner sa...

Takk for all inspirasjon og glede du har formidlet i 2011! Gleder meg til å følge deg videre i 2012!
Kos deg masse med feiringen! Gøde ønsker for det nye året!
klem Hedda

Anonym sa...

Hei! Godt å sjå at dåke kom dåke trygt heim. Fuglemat i kakeformer var kjempe-lurt. Trur me og skal prøve oss på det:) Godt nytt år frå oss på Sæbøvik:)

Johanne Brekkevold sa...

Så fine bilder. Slik fuglemat må bare prøves!
Godt nytt år, måtte 2012 bli like fin som 2011 :)!

linn sa...

SÅ nydelege bilder du viser! synet av det kvite, reine, enkle gjer det heilt greit å pakke bort julestæsjet ;)

eg vil ønske deg og dine alt det beste for det nye året. og eg ser fram til eit nytt bloggår med deg :)

-god klem

Hvite tulipaner sa...

Det har vært en fryd å følge boggen din i 2011 og gleder meg til å følge den videre i 2012!
Godt nytt år!
Stor klem fra E

Martes atelie` sa...

Godt nytt år. Måtte året 2012 bli et like godt bloggeår;)

Marianne sa...

Godt nytt år! Helt herlige kakeformer med fuglemat, forresten!!

Forever Love sa...

Godt nyttår du gode fe. Måtte det bringe med seg masse fine stunder for deg og dine!

Stor klem fra Tonje

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Gleder meg til å følge deg inn i det nye året. Ønsker dere et riktig godt nytt år.
klem

Gitte sa...

Godt nytt år!
Takk for all inspirasjon i 2011:)

Klem Gitte

Rosemary and thyme sa...

Takk for mange fine innlegg fra deg, Linda!
Håper det nye året blir akkurat slik du ønsker:)
Godt nyttår fra meg!

Klem Tove

Siw sa...

Hyggelig å følge bloggen din, gleder meg til å følge den videre i 2012. Det er jo så mange artige tips å plukke opp, det liker jeg :) Et riktig godt nytt år!

Unknown sa...

ha en riktig fin nyttårsfeiring og alle gode ønsker til det nye året 2012!
klem m

Bling - our elf on the shelf sa...

Dette er en av de bloggene jeg virkelig gleder meg til å følge videre. Godt nytt år :)

Lene sa...

Godt nyttår :) Gleder meg til å følge deg i 2012 og.

Klem lene

Landcharm sa...

Ønsker deg en fin kveld, og et godt nytt år!

Frøken Loppe sa...

Godt nyttår til deg!!!

Fjeldborg sa...

Godt nytt år, Linda! Håper dere får en herlig kveld;)

Klem fra Ingrid

Pauline sa...

Kjekt å høre at juleferien var god, koselige bilder om fuglemating!
Godt nytt år!! :-)

Fargeheimen sa...

Likte dei fine fuglematarane dine.
Låner kanskje den ideen.

☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
Ønskjer deg og dine eit godt nytt år.

Fotograf Britt sa...

En riktig fin nyttårsfeiring ønskes dere!

Klem fra Britt.

Unknown sa...

Det der er akkurat det gulvteppet jeg leter etter. Fantastisk kult og så enkelt!!!! Kan jeg spørre hvor det er kjøpt? Krysser fingrene for at det finnes enda.

God jul og godt nytt år!

Hildemor sa...

Godt nyttår til deg og dine:),
Gleder meg til å følge deg i 2012:).
Klem hilde

Kaylovesvintage sa...

wishing you a wondrful 2012

Trådsnella sa...

Godt nytt år ønskes til deg og de fine familien din!
Fuglepynten var superherlig!!

Klem Silje

tonje boganes sa...

Godt å høre at dere har hatt en fin julehøytid og flotte feriedager!

Ønsker deg og dine et fantastisk godt nytt år!
Klem Tonje

Caroline sa...

Flotte bilder!!!
Ønsker deg og dine et riktig godt nyttår!
Klem Caroline

snikkerbuo sa...

godt nytt år til deg dine Linda.Gler meg til å fortsetja å kikka innom bloggen din.

Eit nydlig hus du viser her :)

henriette

helle sa...

Det er et fint hjem du har. Jeg leder og leder efter et stribet tæppe som det du har under spisebordet. Kan du sige mig, hvem der har lavet det og hvor det er købt? Kh Helle

Related Posts with Thumbnails