torsdag, desember 22, 2011

God Jul





Med litt førjulsstemningsbilete (det vart eit langt samansett ord;)) vil eg nytte høvet å takke for alle dei utruleg kjekke kommentarane de legg att her inne. Eg set utruleg stor pris på kvar og ein av dei. De rører meg til tårer, de får meg til å sprudle av glede, de får meg til å skratte og de får meg skikkeleg provosert (eit herleg fåtall av sistnemde). Utan dåko hadde blogginga vore kjedeleg rett og slett.

Nå tar eg ferie frå både jobb og blogg. Eg har bestemt meg for å senke både tempo og krav til meg sjølv denne jula. Hente inn igjen litt tapt søvn. Og aller viktigast: kose meg med venner og familie. Fullt fokus på det.

Eg ynskjer dåko alle ei fantastisk fin julefeiring. Fin i den forstand slik du likar best å feire jul. Dei aller beste ynskjer for 2012.

29 kommentarer:

Ragnhild S sa...

Herlige julebilder hos deg:) Utrolig fint julekort:)
Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg:) Betyr ekstra mye for meg å få kommentar av deg, fordi jeg er så stor fan av bloggen din:) Du er flink!!
Nyt jula, og legg beina høyt! Vel fortjent!!

Stor og god juleklem!

Joni (pigesind) sa...

Vet du, dette bringer virkelig julestemningen frem. De siste årene har den berømte julestemninga vært litt vrien å lure frem (litt mye stress før jul kan jo være synderen), men disse bildene... :-)

God jul til deg og dine:-)

ThisISmeThen sa...

God jul til dere også :-)

Hildemor sa...

Herlig julestemning hos deg:).
viktig å få ladet batteriene og ha det kos sammen med familie og venner i julen.
Ønsker deg også en kjempefin jul:)
Klem Hilde

Hanne Mette sa...

Så koselige julebilder. :)
Ha en riktig god jul du også.
Klem fra Hanne Mette

linn sa...

høyres ut som ein lur avgjerelse. eg vil ønske deg og dine gode juledagar.

nyt tida og kvarandre

-klem

Anne sa...

Skjønne julebilder av skjønne unger :-) God jul :-)

Elise HL sa...

Riktig god jul til deg og dine <3

Nydelig julekort! Ser ut som om roen har senket seg hos dere og at dere nyter denne herlige tiden:)

Juleklem fra Elise

Aleksandra sa...

Ha ei riktig god jul!

Johanne Brekkevold sa...

Så fine bilder! Nå fikk jeg skikkelig julestemning på nattevakt her...litt rart at det allerde er lille juleaften. God Jul!

Rigmor sa...

Takk for flotte, artige, og koselige innlegg!
Ungene dine er skjønne, nydelig julekort:-)
Riktig god jul og godt nytt år til deg og familien!
Hilsen Rigmor

Gro aka emrille sa...

God jul:)

Penelene sa...

Du må ha en aldeles strålende jul, Feen.
Stor juleklem!

Heather sa...

what pretty christmas cards! looks like things are very festive at your house. merry christmas!~

Landcharm sa...

Stikker innom for å takke for mye fin julepussel, godis og fin stemning. Ønsker deg en riktig god jul!

Kristins Hus sa...

...det samme til deg og dine:-D
Kristin

Anonym sa...

Vil takke for alt du deler og ønske deg og dine en god, lavskuldret jul, med gode opplevelser og minner!

Klemmer sendes i din retning!

Nita sa...

God Jul!! :o)

Pauline sa...

Kjempesøte julekortbilder!
Riktig god jul til deg også!! :-)

Dorteas lille verden sa...

God jul til deg og dine Linda:) Takk for at du er en så stor inspirasjonskilde! Juleklæm

Liv-Tone sa...

God jul til deg og dine!
Takk for alt du deler med oss!
Klem Liv-Tone

sol sa...

Håper dere får en flott juleferie! Skomakergata er veldig populær her i huset, godt man har dvd.

Whitebite sa...

GOD JUL kjære fine Linda!
Takk for all inspirasjon du gir og alt du deler! Du er het unik!

(så håper jeg det snør i natt her i oljehovedstaden, slik jeg lovet deg;)

GOD JUL!

Guro sa...

God jul kjære deg! Nyt ferien Ü
Jeg er så glad for at du blogger, for alt du deler. Men det er viktig å ta pauser også. Kos dere masse!
Klem fra Guro

ella sa...

Kjempefine julekort! Vil du røpe hvor du har fått trykt opp kortene?

God Jul til deg og dine! Jeg vil også takke for alle de fine innleggene du lar meg og andre få kose oss med!

ella

Anonym sa...

Tusen takk for titten inn i din fine blogg. Har fulgt med deg en stund og kosa meg med fine innslag.
Ønsker deg og dine en fin jul.
Hilsen Berit

Den gode feen sa...

Tusen takk alle finingar :) god jul klem til dykk alle; kooooos

Den gode feen sa...

Julekorta bestilte eg forresten hjå Nfoto.no. klem

lajoma sa...

Er der noget sødere end at se små barnefingre lave ting og sager ;) god jul

Related Posts with Thumbnails