mandag, desember 19, 2011

Pakkefint

 
I kveld er står innpakking av julegåver for tur... Byrja så smått i går med desse lærar-helsingane frå Samson. Han syns heldigvis dei vart fine slik, med Ikea-papir, dymotekst (Clas Ohlson) og pepperkakesnøkrystallar. Dei siste gåvene vart kjøpt inn etter jobb i dag. Eller siste og siste Fru Blom. Er det ikkje alltid slik at ein kjem på noko ein har gløymt heilt i slutten?

Fin mandagskveld til deg, med eller utan innpakking av julegåver på plakaten :)

Klem frå Linda

23 kommentarer:

debje sa...

very pretty linda !!
have a nice christmas!!!

Marit sa...

Fine. Ferdige vi også.
Jeg hadde en pakke til overs (?!), så nå er det gi bort inne hos meg, en Mugtail katt, om du har lyst :)

Nicoline sa...

Hei!
For en fantastisk flott pepperkakelandsby, det er absolutt den fineste jeg har sett!
Så koselig med julegaver til barnehagetanter og lærere.
I dag hadde mine to med seg gave til sin barnehage.
De er utrolig stolt når de gir fra seg og tantene blir så glad, de setter virkelig pris på dette.
Ha en fin kveld,
Klem Nicco

ELLEMELL sa...

de var fine!
jeg ble ferdig med innpakningen i helgen, h e r l i g !

fin mandag!
klem ellemell

Frk.Virrum sa...

Kjempefine...håper de fine pepperkakene er like fine når gaven skal overrekkes ;-)

Jorid + NOE Blog sa...

Nyydelig!!:)

Fin kveld søte du, klem

tonje boganes sa...

Nydelig innpakket! Likte den skjønne pepperkakebyen du har laget. Du er utrolig flink!
Nyt mandagskvelden!
Klem Tonje

Frøken Loppe sa...

Hei!
Så kosleg innpakkning!
Det er det som står på panelet hos meg også dei siste kveldane... :o)

Bella sa...

Fine innpakinger Linda! Likte sååå godt papiret! :) Vil ønske dere en god jul!

Klem
Sybell Agathe

Fru R. sa...

Kjempefin innpakning:)
Jeg trodde og jeg var ferdig før helgen med pakker, men er ikke det...må få det gjort i morgen den dag!
Klemz

Anonym sa...

Stilig innpakking :) god jul

Anonym sa...

Stilig innpakking :) god jul

Annfrid sa...

Koselig innpakking. Jeg har også falt for det papiret i år.
Du lager de vakreste pepperkakehusene jeg vet om. De er jammen heldige som får et slikt fint hus i gave. Også var det en stilig pepperkakeby dere har laget.

God jul fra Annfrid

Den gode feen sa...

Ajajaj, eg er kvalm av å pakke inn pakkar, og er ikkje halvferdig ein gong.... Då er det desto kjekkare å komme inn her og lese finord frå dåko. Smask - de er dei beste :)

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flott innpakning! :)

Klem

Anonym sa...

Vakkert! Og takk for inspirerende og flott blogg!
God jul til deg og dine fine! :) Lene

Krabbelure sa...

Hei igjen. Vet jo at du ikke kan svare på alle spørsmål., men hvis du skulle dumpe til å røpe hvor du har fått tak i pepperkakeformene, så ville det vært svært kjerkomment hos Krabbelure...;) Ellers - nydelig papir. Skulle så ønske jeg ikke hadde tre timers kjøring til IKEA...*sukk*

lise sa...

Jeg er veldig glad i lærergaver, og det er i hovedsak ikke fordi jeg er lærer selv, tror jeg....

Var flinkere til hjemmelaget før, men brente mandler fungerer også. I alle fall de megagode som husets ektemann lager.

I år har jeg to kollegaer blant ungenes lærere, og de har jeg tenkt til å forære en flaske vin hver i tillegg. Det er jo greit med folk man kjenner - og vet at vin vil bli satt pris på.

Mrs Bell sa...

Utrolig flott! kjempe fine pepperkaker!

Ha en fin fin uke!

Klem Anne Bente

takhøyde sa...

Wow - fineste pakkene!!
Med god lukt og greier!!
De er en "reser" i pepperkaker!!!
Heidi :)

Loppedilla sa...

Nydelig ble det!

Fruehuset sa...

Koselig:) Tenkjer nok at læraren blir kjempe glad for denne gåva!

Hanne sa...

Her sitter jeg og planlegger jul 2012... He-he.
Spøk til side - har hatt lite tid til bloggbesøk de siste ukene, så det var hyggelig å bruke ei kveldsstund til surfing. Hos deg er det alltid inspirasjon å finne. Disse pakkene ble nydelige. Hvordan har du festet pepperkakene?
Pludrehanneklem

Related Posts with Thumbnails