tirsdag, desember 20, 2011

Litt her og litt der

Eg er ikkje den typen som vaskar ned huset til jul. Husvask passar etter mi meining betre å ha på våren når det er skikkeleg dagslys. Men ein skikkeleg nøye helgavask derimot, i tillegg til sortering av leiker, vasking av vindauge, skifting av sengklede og til slutt pynting må til.

På laurdag fekk me gjort akkurat det. Alle var i sving. Dei små jubla over å finne igjen leiker dei ikkje hadde sett på ei stund, og til slutt jubla jammen mora også. Jubla over at den vanvittige jobben var ferdig utført, og jubla over å kjenne roen senke seg aldri så lite. Eg får nemleg fred i ordensgenet mitt når det er reint og ryddig frå innerst til ytterst.

Julebøkene kom opp i tallerkenhylla. Emil og Ida dukkene likeså. For ikkje å snakke om verdas aller finaste ristekule, som Alma fekk i julegåve på si aller første julafta.

Eg skal innrømme at eg ikkje er flink til å lese bøker til ungane. Det er liksom Herr Fe som tar seg av den jobben, medan eg kavar rundt med husarbeidet. Dei siste kveldane har eg imidlertid lese desse julebøkene for skattane mine. Alle tre inne på samme rom for anledningen, og så har eg sete på gulvet og lese om Ole, Kong Vinter og Tante Tø, og den lille julenissen. Skikkeleg koseleg, både for meg og dei.

Det vesle juletreet er re-pynta og plassert på Alma og Simon sitt rom. Skikkeleg koseleg julestemning der nå :) Det er første gong dei får ha tre på rommet sitt, men truleg ikkje siste gong. Pyntar de også på ungane sine rom?
Ha ein fin tirsdagskveld!

PS! For de som trur ting er på stell her så kan eg berolige med at:
-eg er enno ikkje ferdig med å kjøpe alle julegåvene
-me har ikkje handla inn mat og drikke
-me har mange fleire gåver å pakke inn (sjølv om Herr Fe er i sving med akkurat nå)
-mange gåver må leverast ut
-huset ser ut som eit bombenedslagsfelt
-pluss pluss pluss

18 kommentarer:

Fru R. sa...

Så herlig å få unna vasken før jul:)
Har ikke hatt tid enda, men det skal gjøres. Tar heller ikke nedvask før jul, heller ikke inni alle kjøkkenskap som min mor gjorde. Jeg tar det og til våren. Men rent og pent skal det bli!
Koselig med juletre på ungene sitt rom.
Klem

deconordic sa...

Så stilig med minijuletre på barnerommet. Her er det ikke plass på barnerommene rett og slett. De har til gjengjeld sin egen stue, kanskje jeg skulle finne på noe gøy der.. :)

Ellen sa...

Så herlig med de bøkene!

Marlene sa...

Herlige Bilder. :) Vasker ikke ned jeg heller. Helt enig at det er bedre med vårrengjøring. :) Far i huset insisterte på at når jeg nå er ferdig å male det siste strøket på bokhylla imorra, så skal allemann komme igang med "julefinishen". :) Det er jo rett litt koslig når alle hjelper til også.. :)

Lese bok er rutine her i huset. Enten jeg eller far. Hver kveld i sofakroken. Elsker det. Er svak for barnebøker, og bokhyllene her i huset er fulle av de. <3

Klem til deg!
Ikke stress nåda. ;)

Øyeblikk sa...

Oj oj, julereint OG julreint lys :) Så bra! Eg kjenner det også veldig godt i ordensgenet når ting er på stell, då er eg ekstremt fornøyd. No har eg faktisk fått handla inn dei siste julegåvene i kveld og er glad for å kunne kryssa av det på lista. Ein tidlig morgon no før julafta så vert nok julemat- og drikke handelen unnagjort også. Tenkte å ta det når eg køyrer Herr Fryd til jobb - for DET gjer eg faktisk ikkje aleine, no har eg fiksa alt anna, dette får han søren meg vera med på OG ikkje minst betala ;)

Stor klem frå Eli som er veldig nøgd med seg sjølv nett no!

Therese sa...

Så koselig blogg du har!! og ja jeg pynter også barnas rom. Syns de fortjener det;-) Tenk så gode minner da... la meg til som følger hos deg!

God natt:-)

Liv Elin sa...

Så herlig julestemning hos deg ! <3
Koselig med julepynt på barnerommet - stor stas for de små ! :) Her i gården blir det nok bare med litt pynt i vinduet , siden de to minste deler et lite rom , og det er begrenset med plass.

Ønsker deg og dine en riktig God Jul !

Noralill sa...

Måtte smile litt når eg las nedover her, kjenner meg veldig godt igjen...

Før, når dei to eldste våre var små, gjorde eg alltid stort nummer av at natt til julaftan forvandla huset seg frå vanleg forsiktig adventpynt til full jul..ungane vakna til pynta juletre og barnerom. KJEKT. Men det vart eit vanvittig arbeid på meg!

Difor gjer me det i lag no...hihi
Ikkje er det så veeldig mykje som skal til heller...heldigvis.

Fin fin dag til deg! Klem

Haust sa...

Nydeleg julestemnig hos dykk! Godt med litt inspirajon i støvtørkepausa mi. :)

kiki sa...

Thanx for the lovely pictures!!! I love the book shelf!
Have a wonderful christmas,
Kiki

Vibbedille sa...

KOS deg sammen med dine og NYT ei herlige høytid!

Ha en EVENTYRLIG jul og et FORRYKENDE flott Nyttår!!!

Go`Juleklem Fra Vibbedille ;))

Hvite tulipaner sa...

Gratulerer med 3 stk Mano-krukker fra Kähler. Du ble en av de heldige vinnerne i giveawayen min. Send meg en mail (hvitetulipanerathotmaildotcom) med adresse og ønske om farge. Du får en liten, medium og stor krukke:)
Klem E

debje sa...

how cozy, xxx deborah

Nooria sa...

Utrolig skjønne bilder! Og litt deilig å høre dine bekjennelser om hva du ikke er så flink til. Jeg kjenner meg igjen for å si det sånn. Håper dere får en deilig jul!

Albertines verden sa...

Hei, hei. Vakkert her som alltid. :o) Ønsker deg en riktig deilig julefeiring, og ett spennende nytt år! Klem Albertine...

Lillan sa...

tusen takk for pepperkakemal og info, jeg er igang jeg, litt seint ute men bedre seint enn aldri:) hihi. ønsker deg god jul og tusen takk for at du gleder hele året med din fantastisk fine kreative blogg! love it!!! juleklem Lillan

snikkerbuo sa...

Du Linda du Linda du har det sååååå fint :)
Det ser så "bebudd" og koslig ut.
Heimakosleg er rett ord.

God jul til deg og dine sjønne!

julaklem fra henriette

Katrine sa...

Bloggen din er en skatt!

Related Posts with Thumbnails